24 Carat Gold

ylke

VWC lid
Artikelnummer: CR5043
Artikelnaam: 24 Carat Gold
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 480 per cake
Aantal Schoten: 25 per cake
Effectomschrijving: "1.double crackling mine,green strobe mine:double crackling+blue w/red tail,double crackling+red w/green tail
2.silver crown golden willow to color w/blue tail,golden spider+golden strobe w/green tail,golden spider mine
3.brocade crown king mine,silver crown golden willow w/red tail,brocade crown king +golden strobe w/green tail
4.ti willow mine,red strobe+blue w/blue tail,ti willow w/red tail"

Tijdsduur: 35 sec per cake
Stijghoogte: 25 m
Richtprijs: € 139.95

Pakket 4 * 25 schots Combinatie van enkelschots buizen (20gr per schot) in mooie doos met afschietvolgorde

24_carat_gold_36436.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de product film zie FB pagina China Red.... komt ook een leuke actie aan dus like als je daar ook van op hoogte wil blijven.

Deze versie is goed verbeterd! Qua tijdsduur, meer verschillende tempo's verwerkt! Ook is deze diverser geworden! Goed dat er nu ook Golden Willow's in zitten! Al met al is deze bak nu een stuk heftiger!

De afgelopen jaren waren ze ongeveer 129,95 ongeveer kan er ook iets naast zitten maar dit is de prijs waar we wel een beetje rekening mee moeten houden !!

Zeker eentje die ik voor volgend jaar in de gaten ga houden.. Ik vergelijk sinds 2 jaar alle goudbakken met de Immortal Gold maar ik denk dat deze daar nu zeker niet voor onderdoet.. Ben erg benieuwd naar de straatfilmpjes :)

Back
Bovenaan