24 Carat Gold

Vond dit de mooiste box van de avond, echt een dikke verbetering t.o.v. de productie vorig jaar!
Vorig jaar vond ik hem niet voldoende om nogmaals te bestellen, maar ben om, deze komt er toch weer bij, tweede kans geven. :)

Ik heb steeds meer het idee dat vorig jaar de China Red containers door een typhoon geteisterd zijn tijdens de reis. Een gigantische verbetering tegenover vorig jaar.

Het wordt tijd dat vuurwerk de wijn behandeling gaat krijgen. Botteljaar erop en goed op smaak laten komen in de bunkers.

Hoewel China red het prachtig opgelost heeft voor de mensen die de six best possible hadden gekocht was deze box vorig jaar minstens zo slecht en daardoor had China red alle credits bij mij verloren.
Iemand anders had gelukkig meer vertrouwen want de 24 carat gold was precies zoals die op de demo's beloofd werd. Goud kwam bijna tot op de grond. Echt geweldig. Dat maakt het neutraal voor dit jaar en ik ga zelf weer eens voorzichtig bij hun koekeloeren.

Ik vond het een prachtige cakebox ondanks dat de effecten niet 100% doorkwamen door de mist. Anders was hij nog indrukwekkender geweest.

Prachtige box inderdaad, wilde voor de finale hiermee uitpakken en dus 3 stuks gehaald. Helaas bleek bij 2 van de 3 boxen het lont niet goed o.i.d., heb die 2 boxen meerdere keren aan moeten steken, het lont ging gewoon meerdere keren uit na het ontbranden. Heel maf en helaas een vervelende onderbreking in mijn finale, maar de box die goed ging, was wel erg lekker hoor!

Ik heb het gevoel dat dit filmpje oprechter is dan de filmpjes van de eveneens nieuwe Lion en Gorilla. Hopelijk heb ik het mis.

Pfoe dikke tegenvaller. Had deze op basis van eerdere ervaringen op mijn lijstje gezet. Nieuwe variant stelt zwaar teleur.

Back
Bovenaan