22-12-2012 Demo Dutch Fireworks te Tiel

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Dutch Fireworks Tiel
Wanneer: 22 december 2012
Plaats: Tiel
Provincie: Gelderland
Locatie: Sportpark "De Lok", Laan van Westroijen te Tiel. Voetbalvereniging TEC.
Tijd: rond 19.30 uur
Winkel: Dutch-Fireworks
Collectie: Wolff vuurwerk
Wie: DFP Dutch Fireworks Professional
Kaliber: Consumentenvuurwerk + finale. .

Ik zag dat hier nog geen topic over was:shocked:. Het moet een leuke demo worden! Met erg leuke finale:p.

Is er toevallig al een schietlijst bekend?

Ik kom morgen ook even kijken. Voor mij alweer de laatste demo van dit jaar:shocked: wat gaat het toch ook allemaal snel.

De weersvoorspelling is alles behalve positief, heb te doen met de opbouwers van de show.
Maar we zijn erbij, hopen dat het toch even droog is, we zullen het meemaken!

Ik ben ook van de partij. Zolang het vanavond snippers regent vind ik het geen probleem :rolleyes:

Laten we hopen dat het nog enigszins goed weer wordt inderdaad.

Zoals het er nu naar uitziet wordt het tegen 1900 uur droog rondom Tiel en blijft het dat ook zeker tot het einde van de demo! Dus het ziet er weer goed uit wat betreft de regen. Rond half zeven gaan we rijden ik heb er zin in!

Ik had me jammer genoeg vergist wat betreft de neerslag het bleef maar miezeren. Maar dat mocht de pret echt niet drukken, want wat was dit een perfecte demo zeg! Echt een van de beste demo's die ik dit jaar gezien heb. Klasse Dutch Fireworks :thumbup:!!! Nu even nagenieten van de filmpjes van de finale en ze op internet zetten. Echt een TOP finale heerlijk getimed en dat met een grote hoeveelheid consumenten vuurwerk.

Het was een super demo en als kers(100 kersen):holland: op de taart wat een finale zeg.
Maar meneer BOB1 zou u nog even de schietlijst vrij willen geven:D want er zaten toch hele lekkere producten tussen.:idea:

Nou dit was echt vet,zeer mooie getimde finale,super.
Paar mooie nieuwe produkten gezien op deze demo,voor mij waren de volgende produkten zeer goed,
The Moment,White Thunder en de Shanghai.
Ook knalde de Megaboost zeer hard,mooie demo.

Echt een perfecte demo. Prima producten geschoten, ondanks t weer geen weigeraars, tenminste ik heb t niet gemerkt en een prachtige finale!! Hulde aan iedereen die meegeholpen hebben deze show te bouwen in de regen. Dutch Fireworks Proffessional bedankt voor deze demo!

Hier dan ook mijn filmpje afentoe beetje wazig door regen, maar het mag de pret niet drukken:

(HD)
Het stukje op 2:45 vind ik echt geweldig! Doet me echt denken aan de klok op 31 December die de laatste seconden van het jaar wegtikt:p

Superdemo, staat voor volgend jaar weer op de agenda!

Mooie producten geschoten, prima aantal, niet zo een lange demo, scheelt flink.
Opvallende artikelen gezien van Wolff met de peanut-bombettes en de toppers Havana en Moving Stars! Leuke selectie gemaakt, veel cakes die ik graag wilde zien.

Dikke afsluiter, prachtig gedaan, ook complimenten aan de bouwers, want hoewel de weersomstandigheden alles behalve ideaal waren, is het perfect verlopen zoals ik het meekreeg. Ik wil ook wel meer van DFP zien, ben dol op single shots en dat zit wel strak bij hun.

Heren, bedankt weer voor een mooie avond!
Op naar 2013, het jubileumjaar van Dutch Fireworks in Tiel! :bye:

Back
Bovenaan