2-Pack Extreme [Ass.] [Uitloop]

Extreme A:
1st row: Brocade crown king w/green glittering w/gold glittering willow tail
2nd row: Sea blue and lemon & red glittering w/blue tail
3rd row: Silver Spinning dragon up burst color flash
4th row: Silver crackling willow w/silver crackling willow tail
5th row: Red dahlia with silver glittering w/red tail
6th row: Brocade to crackling willow w/blue tail
7th row: Brocade crown w/blue stars & red glitter willow tail

Extreme B:
1st row: Blue stars mine up burst with blue stars
2nd row: Big spinners up to silver blink
3rd row: Blue peony with silver blink
4th row: Red Tail to blue stars w/red blink
5th row: Blue tail to golden crown w/blue stars
6th row: Blue tail to big golden leaf w/blue stars
7th row: Blue tail to big golden leaf w/blue

Bron: Folder van Broekhoff ontvangen

Heb deze ook besteld. Was bij het zien van het filmpje best wel onder de indruk. En met de korting van Orthen zeer goed te doen. Ga ze wel apart schieten. Ik zie de toegevoegde waarde niet echt om deze aan elkaar door te lonten.

Ja wat een retegave set dit geweldig hier word ik heet van als vuurwerkliefhebber met die spinners en in cake B ook dat goud en blauw magnifiek gedaan en dit met vette burst!! Prachtig die staan bij mij in de straat om 12 uur....

ik ga hem denk ik ook maar bestellen, echt een prachtige cake... set.
zit nog te twijfelen met de supremo of deze.

ik heb net de filmpjes achter mekaar gezien maar mijn keuze is gemaakt het gaat echt 2 pack extreme worden...
daar ga ik veel meer lol aan beleven..

bestel lijst is vol.

Ben net even aan de gang gegaan met lonten lossnijden/vrijmaken en zie tot m'n verbazing dat deze beide cakes roze lont hebben? Mijn vraag nu is of dit schietlont is of niet, want dan is een stukje visco eraan plakken wel noodzaak denk ik.

Ik las het net ook op FPM. 9 van de 10 keer is roze snellont. Ik zou er voor de zekerheid een stukje visco aanknopen, better safe then sorry.
Zou wel heel slordig zijn als het idd snellont is.

Ik las het net ook op FPM. 9 van de 10 keer is roze snellont. Ik zou er voor de zekerheid een stukje visco aanknopen, better safe then sorry.
Zou wel heel slordig zijn als het idd snellont is.

Hmm was er ook al bang voor, wel een kwalijk productiefoutje dan dit. Hebben ze misschien gedaan om het aan elkaar verbinden (mocht je dat willen, ik schiet ze los) beter te laten overlopen? Vind dan eigenlijk nog dat de eerste lont van cake A groen visco moet zijn :).

Hmm was er ook al bang voor, wel een kwalijk productiefoutje dan dit. Hebben ze misschien gedaan om het aan elkaar verbinden (mocht je dat willen, ik schiet ze los) beter te laten overlopen? Vind dan eigenlijk nog dat de eerste lont van cake A groen visco moet zijn :).

Ik wou ook net posten, idd, ik vertrouwde de lont ook niet... in het midden zie je volgens wel klein beetje visco, maar beter het onzekere voor het zekere nemen en het aansteken met een ander lontje/sterretje ofzo.

Ik voelde namelijk ook geen lontje onder die stikker.

Mijn lont is ook zo:
2ngxvd5.jpg

Erg kwalijk dit.
Ik vind zelfs dat broekhoff bericht uit moet laten gaan naar de winkels die dit door spelen naar de klanten die dit pakket hebben opgehaald.
Steek je nu deze pot zo aan en het is snellont, pff.
Je hoeft er maar boven te hangen en dat kan goed mis gaan!
Hoop dat iedereen snapt dat dit snellont is, maar dat lijkt me nog lastig voor mensen die niet met soorten lont bezig zijn maar gewoon een leuk pakketje aanschaffen.

er zit een lont van 10 cm voor dat hij naar ze tube gaat en het hoeft niet perse snel visco te zijn ...
anders zou hij er wel door de vliegende brigade uitgehaald

ik ga uhm vandaag ook ophalen..
ik denk dat onder de stikker een gewoon lont zit en dat het roze lont voor doorte verbinden is
zodat ze meteen opvolgend zijn dus door gaan zonder tussen tijd

Nee, het meest wat ik hier lees is fout. Als het een snel lont is, wat meestal roze is, dan brand 1 meter in 8 seconden weg. Reken maar uit;). Ik zet er een normaal visco lontje op. Heb namelijk geen lont gezien dat die er extra bij zit...

Back
Bovenaan