2" Big Chill

Wat een dingen zeg, niet normaal! Mega boeketten en er komt een heerlijke dreun vanaf! De burst en boeket groote is in mijn ogen wel beter dan die van funke en luypaers.

Sky hunter niet meer over, maar had nog een paar red dawns. Na een jaartje drogen wel stukken beter dan vorig jaar, maar nog geen big chill of funke/luypaers. Ben blij het aanbod van dit jaar!

Holy shit, wat een dreun komt hier vanaf. Hele mooie dingen, jammer dat dit het laatste jaar gelijk is.

Toch wel de beste 2 inch om echt mee te rammen. Funke en Luypaers zijn sierlijker maar hier komen echt gigantische klappen vanaf. Had er graag meer van gehad. Zal later vandaag een film uploaden met 9 stuks tegelijk.

Iedereen die het niet weet zou 100% zeggen: illegaal. Allemaal gigantische ronde boeketten met een enorme dreun. Wat een dingen.

Een hoop oh's en ah's bij elke die de lucht in ging. Het is een groot gemis volgend jaar. Wat een top product! Enorme volle boeketten die elk ander stuk vuurwerk in de straat omvleugelden.

Niet de sierlijkste single shot maar sowieso wel de dikste! Wat een enorme klappen kwamen hier vanaf, heerlijk!

Wat een knallen hadden deze, duidelijk veel harder dan alle andere F3 singleshots.
Was heerlijk, zonde dat het wegmoet

Van alle single shots die ik had vond ik deze het meest indrukwekkend, echt een top stukje vuurwerk! Jammer dat het meteen ook de laatste keer was..:sad:

Back
Bovenaan