Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Omruilen of geld terug vragen, skyhunter is flut.Ook hier in Bussum 6 keer Skyhunter 2018 meegekregen ipv 6 keer Big Chill...
Omruilen of geld terug vragen, skyhunter is flut.
Heb ze ook niet gekregen, gecompenseerd met the junk. Waardige vervanger of niet?
Zelfs de ball python en Kometenbomben zijn beter dan de Sky Hunter en Red Dawn van 2018. Niet accepteren dus, zelfs erg respectloos van de dealer. Als dit mij was overkomen, was ik zelfs een beetje boos geworden. Omruilen voor Big Chill/Fall Out, Eccentric Shots, Kometenbomben, Ball Python of Mortar King of geld terug als ie geen van bovenstaande kan leveren. Broekhoff heeft niet voor niets die compensatie actie in het leven geroepen.
Als ik Broekhoff was, zou ik ook even de dealers benaderen dat het echt niet de bedoeling is/men het kan maken dat men de Sky Hunter en/of Red Dawn uit gaat leveren als vervanger van een Big Chill of Fall Out.
Zelfs de ball python en Kometenbomben zijn beter dan de Sky Hunter en Red Dawn van 2018? Kerel, je laat op deze manier lijken alsof ball python en Kometenbomben eigenlijk niet zo heel goed zijn. Rare vergelijking, vind je niet?
ik heb ze nog kunnen halen vandaag in surhuisterveen is tot 21:00 open vandaagNog ergens in Friesland te koop?