2" Big Chill

Omruilen of geld terug vragen, skyhunter is flut.

Zelfs de ball python en Kometenbomben zijn beter dan de Sky Hunter en Red Dawn van 2018. Niet accepteren dus, zelfs erg respectloos van de dealer. Als dit mij was overkomen, was ik zelfs een beetje boos geworden. Omruilen voor Big Chill/Fall Out, Eccentric Shots, Kometenbomben, Ball Python of Mortar King of geld terug als ie geen van bovenstaande kan leveren. Broekhoff heeft niet voor niets die compensatie actie in het leven geroepen.

Als ik Broekhoff was, zou ik ook even de dealers benaderen dat het echt niet de bedoeling is/men het kan maken dat men de Sky Hunter en/of Red Dawn uit gaat leveren als vervanger van een Big Chill of Fall Out.

Thanks voor de reacties :handsup: Ik heb zojuist de dealer in Bussum en Broekhoff gemaild. Het gaat opzich niet eens om het geld, het is 'maar' 25 euro, voor de rest heb ik van Rubro besteld. Het is alleen wel net even een knullige vervanger, en aangezien het maar één keer per jaar oud en nieuw is.

Zelfs de ball python en Kometenbomben zijn beter dan de Sky Hunter en Red Dawn van 2018. Niet accepteren dus, zelfs erg respectloos van de dealer. Als dit mij was overkomen, was ik zelfs een beetje boos geworden. Omruilen voor Big Chill/Fall Out, Eccentric Shots, Kometenbomben, Ball Python of Mortar King of geld terug als ie geen van bovenstaande kan leveren. Broekhoff heeft niet voor niets die compensatie actie in het leven geroepen.

Als ik Broekhoff was, zou ik ook even de dealers benaderen dat het echt niet de bedoeling is/men het kan maken dat men de Sky Hunter en/of Red Dawn uit gaat leveren als vervanger van een Big Chill of Fall Out.

Zelfs de ball python en Kometenbomben zijn beter dan de Sky Hunter en Red Dawn van 2018? Kerel, je laat op deze manier lijken alsof ball python en Kometenbomben eigenlijk niet zo heel goed zijn. Rare vergelijking, vind je niet?

Zelfs de ball python en Kometenbomben zijn beter dan de Sky Hunter en Red Dawn van 2018? Kerel, je laat op deze manier lijken alsof ball python en Kometenbomben eigenlijk niet zo heel goed zijn. Rare vergelijking, vind je niet?

Ik doelde ermee op, dat juist het (maar) 38mm kaliber van de bp en kb de 2 inch van zowel de sh als de rd er inderdaad met het grootste gemak uit schiet. Dat het dus respectloos is van de winkel om je als vervanger van een big chill, een rd of sh uutlevert, terwijl zelfs de bp en kb gelijk of beter zijn dan een big chill o.i.d. Misschien wat te onduidelijk geweest in mijn bericht, maar heb niks anders dan respect voor Funke, wat ze met 38mm hebben geflikt.

Laatst bewerkt:
Net ook maar een paar van deze gehaald. Heb totaal niks met singleshots, maar wil het toch 1x hebben meegemaakt. Betaalde 9,95 voor 3 stuks!

Back
Bovenaan