19 Shots Mixed

voor 150 nog te doen deze set? (ja ik ben bekend met de oude prijzen 90 a 115) ik ben opzoek naar jullie mening waarom wel of niet voor 150 piek.

Het is een berg lontjes doorknopen maar ik vond het prima spul! Was er de avond mee begonnen, lekker 5 minuten lang vuurwerk kijken haha. Ging maar door dit ding.

Ziet er goed uit! Baal nu wel nog meer dat ik hem aan het begin van dit jaar voor die 9 tientjes niet besteld heb:frusty: Ga je nooit meer zoiets voor krijgen denk ik helaas

voor 150 nog te doen deze set? (ja ik ben bekend met de oude prijzen 90 a 115) ik ben opzoek naar jullie mening waarom wel of niet voor 150 piek.

Voor 12,50 per stuk gemiddeld op zich nog steeds prima te doen voor een 19s cake vind ik met de huidige prijzen en zoals je in bovenstaand filmpje kan zien zijn de effecten prima. Echter zie ik hem ook staan voor 225 euro bij Vuurwerkoutlet Steenwijk (En jezelf dan nog Outlet noemen ook :bonk:). Voor die prijs mogen ze hem lekker houden.

Topset dit! Effecten waren voor mijn gevoel niet de meest diverse (veel goud), maar de prijs die ik er voor betaalde was heel netjes te noemen (100 euro) en de burst was gewoon goed. Op een gegeven moment 6 tegelijk gedaan, dat wilde wel. Uiteraard verwacht ik deze set dit jaar niet meer voor deze prijs te zien.

Als het goed is gaan de prijzen juist weer omlaag van het nieuwe spul dit jaar. De containerprijzen zijn weer terug op het oude niveau

Transport is maar één van de componenten die de prijs bepalen. Het is al duidelijk dat het aanbod in China kleiner is geworden doordat de lokale vraag gestegen is en daardoor liggen de inkoopprijzen hoger. De inkoopprijs voor de retailmarkt gaat dus ook omhoog en de prijs voor consumenten ook. Kosten zijn overal gestegen. Daarnaast kun je je ook afvragen waarom iemand de prijs zou verlagen als je met de hoogste prijzen ooit de hoogste omzet ooit kunt behalen, nooit eerder was nagenoeg alles uitverkocht. De verwachting is dan ook dat de prijzen in het meest gunstige geval gelijk blijven maar het is realistischer om wederom een prijsverhoging te verwachten al zal die dan niet zo extreem zijn als de vorige.

Binnen een week of 2 krijgen we de eerste nieuwe prijzen en gaan we het zien. Wat we tot nu toe horen: kosten transport lager, grondstoffen hoger. Sommige artikelen blijven wellicht gelijk, maar over de gehele line verwachten we een kleine stijging.

Ik zie deze nu per 6 (niet per 12) bij Knalkeet voor 190 euro (!!!). Laat ook maar.

Dat is de standaard adviesprijs die Knalkeet altijd hanteert als ze geen aanbieding op een product hebben. Staat ook netjes in hun “FAQ”.

Is niet representatief dus :)

Back
Bovenaan