[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een Update vanuit Vuurwerk Almere Haven

Na een halve nacht slapen met ze alle zijn we met 2 man even achter de computer gaan zitten inmiddels om alles door te lezen enz.

We hebben diversen mail gehad en wij gaan hier echt mee aan de gang alleen geef ons even de tijd want ook in het systeem moet er van alles aangepast worden achter de schermen zeker als er orders verschoven moeten worden naar 2021 nieuwe blokken.

Dit heeft wat werk nodig nieuwe blokken maken en ga zo maar door hier gaan we vol mee aan de bak vandaag.

Tevens hebben we de shop helemaal aangepast afgelopen nacht en is hij omgebouwd tot CAT1 omdat we vanuit de vrije verkoop hier vragen over kregen of ze konden ruilen deze draait inmiddels.

Hier zullen we ook nog aanvulling op gaan doen.

Dit is even de update tot nu toe.

125217596_1630767957085388_3813594024707734653_o.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ga gewoon een mooie CAT1 bestelling doen. Toch nog dit jaar even langs Vuurwerk Almere Haven:handsup:

Wie doet er mee? Tegelijk ophalen en samen schelden :cry::p

Even een update

Vandaag heb ik veel mail gehad voor het verzetten van de orders naar 2021 deze zijn beantwoord en jullie hebben de 2021 afhaalbon ook al aangepast binnen in de mail.

Hiervoor al vast bedankt :thumbsup:

De spullen en outlet artikelen blijven netjes in de bunker staan.

Verder hebben we de shop online met CAT1 hier komen nog dingen bij de aankomende week.

Omdat we alleen vuurwerk verkopen vanuit het pand kunnen we gewoon niet open voor CAT1 elke dag en gaan we dus de laatste 4 dagen open in Almere hebben we toch nog een beetje het afhaal gevoel.

Bestellen kan gewoon online en ophalen op de tijd die je aan geeft.

IMG-20201113-WA0022.jpg

Dennis en crew,

Allereerst heel veel succes met het afwikkelen van de lopende zaken. Zo jammer dat het kabinet anders heeft besloten dan wij hoopten.

Hopelijk kun je voor één ieder een passende oplossing vinden.

Ik ben één van de velen die vandaag mijn complete bestelling heeft laten omzetten naar volgend jaar.
Dank je wel voor het meedenken en werken. Ik vertrouw op een goede afloop voor volgend jaar.

Tot 29-12-2021..

Ik heb ook alles overgezet naar volgend jaar. Die artikelen moet ik gewoon hebben :D. Ben benieuwd wat er nog bij komt qua CAT1 dit jaar.

Pfff wat een teleurstelling toen ik vanmorgen wakker werd... Ook ik zou mijn bestellingen graag willen doorschuiven naar 2021. Ik hoop morgen even tijd te vinden om al mijn orders in de mail te zetten.

Sterkte en succes de komende periode Dennis! Ik hoop dat we snel weer F2 mogen bestellen. Volgend jaar wordt harder dan ooit!! :tongue2:

Ook ik laat mijn orders hier staan, nieuwe mails zijn inmiddels binnen!

Ik kijk gewoon zo enorm uit naar wat ik hier besteld heb, haal het dan ook graag (of nou ja, met tegenzin, maar wel graag, jullie snappen wat ik bedoel) alsnog een jaartje later op.

Beste Dennis en Team,

Heb je een mail gestuurd, mijn bestelling mag je doorschuiven naar volgend jaar, hebben jullie in ieder geval even rust i.v.m compensatie en dan kijken we wel hoe het volgend jaar loopt.

Gr. Robin

Even weer een status na een dag mail :thumbsdown:

Op dit moment hebben we weer een hoop mail verwerkt !

Even voor de mensen die willen omzetten naar 2021 stuur even een mail [email protected]

- Dan regel ik meteen een nieuwe bon met afhaal 2021
- Schrijf even in je mail de ordernummers aub dat werkt iets sneller
- Tevens blijven je spullen in de Bunker staan in Almere.

Verder de Freaks die een voucher willen voor volgend jaar zet even bij titel : voucher

- Deze maak ik dan meteen aan voor je en krijg je per mail je orders vervallen dan natuurlijk !!

Vragen stel ze gerust ook wij willen zo snel mogelijk alles oplossen

[email protected]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan