18-12-2011 Demo Hubo Ophoven - Geleen.

Hubo Ophoven Geleen? Ophoven ligt in Sittard. Geleen is Geleen maar het wordt in Vught geschoten(dat is Noord-Brabant) hoe zit dit dan precies?

@hierboven De Hubo ligt in Geleen. Ik woon hier. Morgen zal ik navragen waar de demo geschoten wordt!
Helemaal niet in Vught want dat ligt hier heel ver vanaf!

Ik heb het even nagevraagd.
Het is niet in Vught dit klopt niet, het moet gewoon Geleen zijn.
Het is bij Laca Glanabrook in Geleen. Hier wordt ook het Koninginnedagvuurwerk afgestoken. :)
Ik ben erbij!

Ik heb het even nagevraagd.
Het is niet in Vught dit klopt niet, het moet gewoon Geleen zijn.
Het is bij Laca Glanabrook in Geleen. Hier wordt ook het Koninginnedagvuurwerk afgestoken. :)
Ik ben erbij!

We zijn eruit

18 december om 21.45(wel laat) wordt er een demonstratieshow geschoten door Lesli Vuurwerk op het terrein van Glaanderbrook(zwembad) in Geleen

De Hubo heeft Lesli dit jaar als nieuwe importeur en zo doende wordt dit denk ik een kennismaking.

Dat is mooi, Ophoven is de achternaam. wordt indd bij Glanerbrook geschoten. Even kijken of ik kan kijken. Lesli ben ik niet zo bekend mee.

Ik ben aanwezig samen met nog iemand van ander forum!
Heb een Original Fireworks vest aan :p

Wie is er nog meer?

Ja ik ben er ook geweest, vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegd. Cakes voor 79,95 die snel op waren en kleine effecten. Maar was een mooie finale!

Was een lekkere finale. Wat MC Thunders.

Volgens mij stonden die cakes al de hele dag buiten. Waarom? Sommige cakes gingen heel moeilijk aan, en sommige schoten de helft en stopten ermee...

Was ook echt snel voorbij, maarja.

De muziek stond veelste hard. Wij hoorde het vuurwerk niet eens meer. En die gast die het aankondigde dacht dat die op markt stond. Voor maar 50,- eurootjes mevrouw bent u trotse eigenaar van deze cake :S

De muziek stond veelste hard. Wij hoorde het vuurwerk niet eens meer. En die gast die het aankondigde dacht dat die op markt stond. Voor maar 50,- eurootjes mevrouw bent u trotse eigenaar van deze cake :S

Ja klopt, zeeer irritant. Een cake van 89 euro waar de effecten echt matig waren. Wel een leuke finale maar zoals gezegd stopten sommigen opeens en duurde lang voordat het aanging. dus ik geef het niet echt een top cijfer

Back
Bovenaan