Vuurwerk Orthen

Ben benieuwd wanneer ze bellen voor mijn karton die ik nog moet halen, telefoon van orthen staat non-stop in gesprek. Zal wel druk zijn daar dus :p.
Zou hem toch wel graag vandaag nog af willen halen, maar dat gaan we zien of dat gaat lukken.

Hoe is het trouwens met de parkeerdrukte?

Dit is goed te doen, auto kun je altijd in een straal van 100M parkeren, wanneer je bestelling compleet en gecontroleerd is rij je je auto even voor en klaar. :wink:

Vanavond of morgen nog even langs voor de laatste producten als het niet zo druk is.

Voor de tweede keer vuurwerk gehaald bij deze winkel. ik had een paar dagen van te voren gebeld of ze de twister knal nog hadden. De meneer die ik aan de telefoon had zei dat er nog drie kartonnen waren. Alleen toen ik mijn twee bestelling op had gepikt en vroeg om die twister knallers waren die er niet. (en ze worden toch wel verkocht in die vuurwerk tas die ze aanbieden). Al met al vind ik dit behoorlijk *****, want ik wilde ze graag hebben en weet dus niet wat ik moet geloven.

Ik had ook bij freaks site besteld en als je bij de meet was kreeg je gratis vuurwerk mee met deze bestelling. ik moest de winkel er echter zelf aan herinneren terwijl op de meet werd gezegd dat het automatisch door zou worden gegeven.

Ik ga de volgende keer toch maar naar een andere winkel :)

Als ik dit allemaal lees, ben ik zo blij dat ik nu eindelijk alles binnen heb.
Kooien ook al geknipt, nu nog projectjes bouwen en we kunnen los :)P

Beste mensen.
Ik ben nu net thuis voor een beetje rust.
Gisteren om 06:00 begonnen tot 15:30 vanmiddag.

Helaas waren er idd opstart problemen.
We hadden een 45 bestellingen verwacht in de nacht omdat we dat aantal hadden aan meldingen.
Veel mensen zon gekomen zonder aanmelding en dan krijg je dit.
Wij zorgen dat voor die mensen dan de producten op stock staan met een klein reserve buffertje,Dus als er dan een 70 extra bestellingen opgehaald worden gaat het mis.
Iedereen die een product miste mocht vaak met een duurder artikel de winkel verlaten.
Volgend jaar gaan we de nacht waarschijnlijk standaard gebruiken om bestellingen af te halen om de druk te verlagen en gaan we dit geregulierd doen om toestanden zoals vannacht te voorkomen.

De gelukkige winnaar van het grote prijzen pakket is J.van Klaveren.
Bij toeval een straat genoot........Nee het is geen door gestoken kaart!

Verder gaan we bekijken om volgend jaar de groei beter te verwerken,Al zul je met dit soort plussen in de bestellingen wacht tijden niet kunnen voorkomen zoals ik ook al had vermeld.

Ik ga nu een hapje eten en dan naar bed want ik ben echt doodop.

gr
en tot morgen.

Thanks Marcel - uiteraard vervelend dat dit zo is gelopen vannacht.
Ik ben naar tevredenheid door je geholpen, maar herken de opmerkingen van de lange wachttijden, ondanks slechts een handvol mensen voor je in de rij, helaas ook. Puntje voor volgend jaar denk ik.

Wel heb ik gezien dat er echt werd geprobeerd en in vele gevallen ook in werd geslaagd, daar waar mogelijk, zaken goed op te lossen (bijvoorbeeld bij missende producten).

Iets kortere wachttijden en wat koffie en het is helemaal top ;)

Happy new year :D

Thanks Marcel - uiteraard vervelend dat dit zo is gelopen vannacht.
Ik ben naar tevredenheid door je geholpen, maar herken de opmerkingen van de lange wachttijden, ondanks slechts een handvol mensen voor je in de rij, helaas ook. Puntje voor volgend jaar denk ik.

Wel heb ik gezien dat er echt werd geprobeerd en in vele gevallen ook in werd geslaagd, daar waar mogelijk, zaken goed op te lossen (bijvoorbeeld bij missende producten).

Iets kortere wachttijden en wat koffie en het is helemaal top ;)

Happy new year :D

Wij nemen dit volgend jaar uiteraard mee.

gr

Ik heb volledig begrip natuurlijk en er werd ook uitleg gegeven waarom bepaald vuurwerk niet geleverd kon worden en begreep dat ook. Het enige waar ik mee knaag is dat er iets aan de telefoon wordt gezegd en dan later in de winkel dus niet klopt.

Al een paar kilootjes kwijt Marchel?:D

Logistiek valt er nog wel het eea te verbeteren maar voor de rest geen klagen, nog steeds een prima winkel met prachtig assortiment. Thumbs up.

Al een paar kilootjes kwijt Marchel?:D

Logistiek valt er nog wel het eea te verbeteren maar voor de rest geen klagen, nog steeds een prima winkel met prachtig assortiment. Thumbs up.

Logistiek is er niets mis.
Als je als groot overslag bedrijf 20 transporten aan je deuren verwacht en dit blijken er ineens meer dan 40 te zijn krijg je hetzelfde.

gr

Het werd een latertje vannacht, waren rond 4 uur weer terug in Zoetermeer. Het paste allemaal net dus dat was een meevaller gelukkig. Ondanks de wat langere wachttijd, vond ik het toch weer een leuke ervaring, aan het einde nog even een praatje staan maken met Marcel, die toch ook iedereen wel netjes te woord stond, want ja ook dat hoort erbij. Ik wens jullie veel succes de verdere dagen, en tot volgend jaar.

Kritisch mag je best zijn! Heb ruim Van tevoren besteld en niet alles was geleverd, nu snap ik ook wel dat het niet altijd goed gaat met de leveranciers maar toch! Je bied het toch aan, vorig jaar precies hetzelfde. Vind het toch wel echt een vet minpunt ondanks de prachtige acties op de freaks-site. Organisatorisch kan het ook beter, er stonden 6 mensen voor me in de rij en het duurde een uur en 40min. Voordat ik verder geholpen werd.

pff dit jaar was ik bij de tolburgstraat en ze hadden amper nog single shots heb leuke vervangers gekregen ook duurdere maar ik heb er 348 besteld en 60 gekregen met wat cakes maarja sorry hoor ik vind cakes ipv single shots niet zo goede vervanging dus uiteindelijk tog maar geld terug en bij mijn eigen lokale dealer gehaald..

pff dit jaar was ik bij de tolburgstraat en ze hadden amper nog single shots heb leuke vervangers gekregen ook duurdere maar ik heb er 348 besteld en 60 gekregen met wat cakes maarja sorry hoor ik vind cakes ipv single shots niet zo goede vervanging dus uiteindelijk tog maar geld terug en bij mijn eigen lokale dealer gehaald..

Das niet zo mooi Ruudje.
Maar waarom heb je ze niet naar onze grote winkel laten bellen.
Daar hebben we de meeste tijd voldoende stock staan.
Dit jaar gaan we over de 10.000 pakjes diverse single shots heen.

gr

Zo ben ook weer thuis,
Een aantal kleine dingen waren niet geleverd, ga ik verder niet op in omdat alles keurig is vervangen. Het grootste gedeelte van mn bestelling was er wel namelijk!! :)

Gilbert had het zwaar zag ik, die heeft er een lange dag opzitten zeg, maar de klantgerichtheid lijde er niet onder > top! Echt respect voor de verkopers die daar staan te ploeteren.

Al met al zeer tevreden over de service en dat kleine uurtje wachten maakt mij niet uit.

Ik zag vanmorgen dat de professional firebase niet aanwezig was. Is deze ondertussen al geleverd, dat iemand weet, of heeft cafferata helemaal laten afweten?

ik had het ook gemerkt vandaag dat veel dingen vervangen waren en heel erg lange wacht tijden maar heb gehoord dat dat was omdat er containers pas laat binnenkwamen ofzo maar echt een hele goede service want er was best veel wat ik had besteld niet en gewoon vervangende producten gekregen met een meerwaarde van minimaal 30 euro alles bij elkaar en dat op een bestelling van 60 euro is toch wel erg veel als ik die producten gewoon had besteld zou ik dus op 80 euro uitkomen (ik weet ook wel dat jullie kunnen rekenen haha)

Back
Bovenaan