17-12 Tiel - Demo Dutch Fireworks

Nee, deze is jammer genoeg niet geschoten ook niet in de finale. er werden niet heel veel producten geschoten. Ik had zelf namelijk nog wat meer verwacht, maar dat gene wat geschoten werd was wel erg mooi en goed!

Ook ik ben langs deze demo geweest.
Ik heb echt genoten, de cakes kwamen zeer professionele tot mij over.
Mooie grote effecten, die No mercy knalt echt goed hard en Flying Dutchman en de Cube zijn echt toppertjes.
Waarom zou je met prof vuurwerk moeten slepen, terwijl je dit fijne vuurwerk gewoon legaal in de winkel kan kopen.

Finale was zeer mooi, ik heb echt genoten van deze demo.
Mooie schietlijst met de plaatjes van de cakes er bij, zeer goed gedaan.

Foto's heb ik gemaakt die staan nu up te loaden.

Ik heb ook echt genoten. Voor mij waren de toppertjes ook de cube, the flying dutchmen en de no mercy. Die No Mercy is echt in positieve zin veranderd. Echt een geweldige knalcake is dit geworden. Hij knalt zeker net zo hard als de silver salute met ook een erg mooi tempo en die Ti-boeketjes doen het hem!

Hier de Finale:
(HD)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

echt heerlijk, 24x silver salute en 3x mega boost staat gelijk aan een gigantisch mooie finale met heerlijke knallen:p

Superleuke demo, niet teveel producten, gewoon een goede selectie en die finale was geweldig! Op Happy New Year van Abba en volgas, heerlijk, zo zie ik ze graag, kort en krachtig met een sfeervol muziekje eronder!

Ook in de winkel gekeken, hebben ze daar prima voor elkaar hoor, mooi ruim, duidelijk opgesteld en ook de bunkers erg efficiënt, daar kunnen ze dus ook vlammen tijdens de verkoop!

Topavondje, begonnen met een appelbeignet die Tabe had meegenomen haha, mooie demo en tot slot ff lekker spareribs gegeten bij Gaia in Tiel, dikke aanrader!
Deze staat op mijn lijstje van demo's, pas de eerste keer dat ik kon, maar deze probeer ik zeker volgend jaar weer te pakken! :D

De foto's.

DSC_5424.jpg

DSC_5426.jpg

DSC_5428.jpg

DSC_5436.jpg

DSC_5441.jpg

DSC_5448.jpg

DSC_5452.jpg

DSC_5453.jpg

DSC_5457.jpg

DSC_5460.jpg

DSC_5464.jpg

DSC_5467.jpg

DSC_5470.jpg

DSC_5471.jpg

DSC_5472.jpg

DSC_5474.jpg

DSC_5476.jpg

DSC_5477.jpg

DSC_5479.jpg

DSC_5480.jpg

DSC_5481.jpg

DSC_5482.jpg

DSC_5488.jpg

DSC_5493.jpg

DSC_5494.jpg

DSC_5502.jpg

DSC_5504.jpg

DSC_5505.jpg

DSC_5507.jpg

DSC_5508.jpg

DSC_5510.jpg

DSC_5512.jpg

DSC_5513.jpg

DSC_5515.jpg

DSC_5522.jpg

DSC_5523.jpg

DSC_5524.jpg

DSC_5526.jpg

DSC_5527.jpg

DSC_5528.jpg

DSC_5531.jpg

DSC_5538.jpg

DSC_5546.jpg

DSC_5554.jpg

DSC_5556.jpg

DSC_5560.jpg

DSC_5562.jpg

Een leuke demo gezien bij Bob,met een knallende finale erbij.En leuk om met bekenden weer gesproken te hebben,volgend jaar weer.
Een filmpje van de winkel die ik al eerder opgenomen had toen ik samen met The cigarman er was.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn film van de finale van de demo in Tiel.
alles elektrisch weggeschoten met de PTX.
Donald achter de knoppen op commando van Bob.
als je goed luisterd in de film. hoor je in de laatste minuut.
iedere keer , ja komt u maar . ... en nog een keer . ja komt u maar.
lekker de lucht vol pompen met silver salutes.

Bob bedankt voor de goede zorgen.
het vietnamese eten was heerlijk.
volgend jaar weer ??

film is te bekijken op 1080P / 50 I
Full HD

+ YouTube Video

Haha, leuke film Vincent, lache dat roepen erbij! :D
Ik was bijna bang dat die geaaide Silver Salutes niet zouden komen, maar er kwam nog een finaleschot haha, heerlijk! BAM!

Mooi filmpje Vinnie.
Super gefilmd en dat commentaar van Bob er bij is inderdaad grappig om te horen.

Het was echt een gave demo gisteren, leuk om even na te genieten met zo'n mooi filmpje.

Back
Bovenaan