Ik ben ook weer thuis van een leuke demo
Ik moest werken tot 6 uur, dus voordat ik met een volle maag op pad was, was het al bijna kwart voor zeven

Maar om PRECIES 19:00 uur reden we dan toch het parkeerterrein op! We misten daardoor wel de eerste drie cakejes, maar goed. Het was bijzonder druk; volle bak! Gelukkig vond ik iets aan de zijkant een plekje met goed zicht en ruimte voor mijn camera. Helaas bleef het een beetje druppelen tijdens de demo. Dan weer droog, dan weer druppels... Paraplu hielp wel gelukkig

Het afsteken ging prima, maar de omroeper liep een beetje te klungelen. Hij draaide af en toe dingen om, terwijl de pyrotechnici het goed aanstaken. De schietlijst was leuk, met totaal 30 producten van Rubro, Broekhoff, Pro-Line en Twinn Collection. Rubro vond ik er bijzonder goed uitspringen! Ik begin steeds meer van dat merk te houden

Zeker die Event lijn is prachtig. Maar ook de Heavy Legend is werkelijk goed. Ook frappant dat Pro-Line dan tussendoor komt. Dat merk blijft steeds meer achter. Ik vind het jammer dat Vechtweelde die lijn erin houdt, want ze hebben veel beter spul in huis.
De finale was erg lekker. Leuk met muziek geschoten. Rubro sprong er weer mooi bovenuit. De allerlaatste seconden waren opgesteld met Woede en Hoogmoed (beiden Marijn). Lekker hoor!
Hier mijn film van de finale. Ik heb ook nog een paar producten los gefilmd, maar de regen was peop, mijn accu bijna leeg, en mijn geheugenkaart bijna vol (gisteren ook veel gefilmd). Dus ik heb niet alles van de demo op film helaas.
http://www.youtube.com/watch?v=hhYSMdrxcPo
De oliebollen smaakten weer lekker hoor

De showroom is ook weer prachtig ingericht. Een genot om te zien! Ruim opgesteld met statafels en een lange balie. Erg strak. Team Vechtweelde en Bombers bedankt voor een mooie demo