16-12-11 Demo Vuurwerkmagazijn7kamp

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Datum: 16 december 2011
Tijd : 19:30 uur.
Plaats:Bergschenhoek/ Lansingerland
Provincie
: Zuid Holland
Wie
: Dream fireworks
Wat
: consumentenvuurwerk tijdens een demo-avond
Waar: Landmeterplein op t eiland

Laatst bewerkt door een moderator:
Is er een concretere tijd te vermelden? Hoe laat begint de demo volgens de planning?

Op de site staat dit:

OP vrijdag 16 DECEMBER 2011 GEVEN WIJ EEN GEWELDIGE VUURWERKSHOW.

Let op !! gewijzigde lokatie !!!

Dit jaar vindt de vuurwerkshow plaats in de gemeente Lansingerland.

Het adres is: Landmeterplein op het eiland.

Wij hopen dat iedereen komt, zodat we er een gezellige show van kunnen maken.
De aanvang van deze vuurwerkshow is om 19.30.

Concreter heb ik t nu niet voor je. Ga t navragen.

Ik ben daar ook om Vuurwerkmagazijn7kamp te helpen om er een mooie avond van te maken.
Zal de concrete tijdstip van de demo aan Edwin vragen.

Navraag gedaan, Demo wordt geschoten te Bergschenhoek, en het vuurwerk wordt om 19:30 uur geschoten.

Ik ga niet op de fiets, maar ga wel proberen aanwezig te zijn deze avond! Lijkt me een mooie demonstratie en een gezellige winkel(eigenaar)! Kunnen we die avond ook nog even in de winkel kijken? Of is dat op een afstand van de demonstratie?

Ik ga niet op de fiets, maar ga wel proberen aanwezig te zijn deze avond! Lijkt me een mooie demonstratie en een gezellige winkel(eigenaar)! Kunnen we die avond ook nog even in de winkel kijken? Of is dat op een afstand van de demonstratie?

Met de auto snelste route: 3,7km.
Kortste route auto: 2,8km.
Fiets: 2,3km voor kortste route.
Wandelen: 2,2km voor kortste route.

Daarnaast moet je rekening houden met de N209 die je moet passeren. Lopen is dus niet gunstig, maar met de fiets/auto doe je er tussen de 5 en 10 minuten over.

Er zal tijdens de demo veel producten geschoten worden van de China Red Label.

Voor de China Red producten naar deze demo of naar Elst ( vuurwerkstunthal) of bij een andere China Red winkel want de 10e in Rijswijk is net te vroeg omdat de artikelen dan nog niet binnen zijn.

Fritschie,

De demo van Elst is op 6 Dec, dus daar zullen ze ook nog niet te zien zijn lijkt me dan.

Voor de China Red producten naar deze demo of naar Elst ( vuurwerkstunthal) of bij een andere China Red winkel want de 10e in Rijswijk is net te vroeg omdat de artikelen dan nog niet binnen zijn.

Ik ben benieuwd of deze demo door kan gaan komende vrijdag.
Modellen laten al enkele runs vrij persistent diepe lagedrukgebieden over de Noordzee trekken met vrijdag significante kans op zuidwester storm. Nu kan er uiteraard nog het eea verschuiven in de aanloop naar vrijdag maar het is in ieder geval iets om goed in de gaten te houden. Details over de daadwerkelijke windsnelheden zullen pas een dag van tevoren duidelijk worden, immers kleine verschuivingen hebben grote gevolgen.
Als het allemaal doorgaat ben ik er zeker bij!

Back
Bovenaan