Valk Vuurwerk Nijverdal

Heb net de post uit de handen van de bezorgster gerukt en ..... helaas weer niet. Moet ik nu echt wachten tot maandag om te weten wat die 160 euro ding gaat betekenen?

IK heb Rene een pm doen toekomen. Ik wacht wel even af.....:holland:

Laatst bewerkt:
Wat een koningen bij valk-vuurwerk! Tegenwoordig al mijn vuurwerk gewoon hier bestellen. Vind de kortingen echt heerlijk. De persoonlijke brief(en inhoud hiervan) en folder via de post, haha gewoon super! Hopen als ik mijn bestelling rond 15 december doe (wegens inkomsten) dat ik de 28e 's ochtends nog op kan halen aangezien ik dan ook mijn kartonbestelling op kom halen. En het is voor mij 140 kilometer heen en 140 terug dus nog een keer rijden helaas niet mogelijk. Anders hopen dat mijn gewenste producten tijdens de losse verkoop nog aanwezig zijn. Bedankt Valkies!

Losser, 03-12-2012

Geachte heer Valk en medewerkers Valk Vuurwerk.

Naar aanleiding van uw folder, website en op de bekende vuurwerk fora’s waar Valk Vuurwerk Winkel reclame maakt en elke aanverwante website die u hiervoor gebruikt, waarin u Royal Fireworks Nederland BV vuurwerk aanbiedt het volgende.
Wij, Royal Fireworks Nederland BV zijn als enige leverancier en importeur van Royal Fireworks in Nederland BV. Daar u reclame maakt voor vuurwerk in uw folder met ons product met onze naam, waar wij geen toestemming voor gegeven hebben, eisen wij dan ook dat u uw folder per direct van de markt haalt en ons aantoont dat u ook daadwerkelijk alle folders heeft terug gehaald, en stopt met alle reclame activiteiten voor ons product, daar u het vuurwerk niet kunt leveren via de reguliere weg. U bent immers geen erkend Royal Fireworks Nederland BV dealer.
Wij behouden ons het recht om de eventuele gevolgschade in deze dan ook op u te gaan verhalen.
Wij zien graag een reactie van u terug op [email protected] en wij geven u de mogelijkheid om de folders retour te halen binnen 5 dagen (uiterlijk vrijdag 07-12-2012).

Met vriendelijke groet,

Kim Cohen Meijerink
Directie Royal Fireworks Nederland BV

Dag beste lezers!

Nu nog even in normale woorden!

Voor de goede orde, Deze winkel IS GEEN ROYAL FIREWORKS NEDERLAND BV DEALER!

Kortom als u hier de producten besteld van Royal Fireworks Nederland BV, zult u deze artikelen niet geleverd krijgen en zal u een vervangend artikel aangeboden worden wat NIET de bedoeling is!

Wij willen dat u geen teleurstellingen ervaart, bestel daarom uw Royal Fireworks Nederland BV product bij de erkende dealers. Zie hiervoor onder andere www.vuurwerkaanbieders.nl www.vuurwerkcatalogus.nl
Bestel daar uw Royal Fireworks Nederland BV product.

Hartelijk dank

Fijne dag allemaal,

Kim

Dat kan niet!

Op al onze leveringen aan detaillisten zit de afspraak dat de goederen niet bestemd zijn voor wederverkoop aan detaillisten en of groothandels tenzij anders afgesproken!

Groeten,

kim

ok dan de vraag hoe kunnen ze het aanbieden terwijl ze het niet geleverd krijgen dan?....

De discussie is bij deze weer geopend, wij begrijpen dat het veel vragen zal opleveren, deze kunnen echter enkel beantwoord worden door Valk Vuurwerk, laten we dat dus ook afwachten.

Een toelichting op voorgaande berichtgeving door Royal Fireworks; ze hebben 2 berichten geplaatst, eentje is juridisch opgesteld aan Valk Vuurwerk en de daaropvolgende is een persoonlijk bericht naar de leden en bezoekers van Vuurwerkcrew.nl. Wij hebben besloten dat dit openbaar zal blijven staan. Verdere afhandeling hierover zal niet openbaar worden behandeld op Vuurwerkcrew.nl.

Wij willen geen speculaties krijgen in dit topic betreffende regelingen en afhandelingen tussen Valk Vuurwerk Nijverdal en Royal Fireworks, zulke berichten zullen wij ook verwijderen. Het is aan Valk Vuurwerk om hier een antwoord op te geven richting de leden en bezoekers van Vuurwerkcrew.nl, gelieve dus dit antwoord gewoon af te wachten zodat we verder kunnen praten over feiten.

Valk is geen Royal dealer, maar wel een winkel met een hele grote opslag, die dus makkelijk partijen vuurwerk kan opkopen.
Ik denk Royal deze statement vooral maakt, om andere Royal dealers in de buurt niet voor het hoofd te stoten.
Netjes en logisch.

En ergens heb ik wel het idee dat er wel vaker partijen Royal worden verhandeld waar men niets van weet... De foto's spreken boekdelen in het topic over die grote vuurwerkvangst.

Geachte vuurwerk liefhebbers

Even een reactie van mijn kant op het verhaal rond Royal

Een mede collega van mij uit nijverdal probeert al 2 jaar via zijn site en folder
Dynasty producten op de markt te zetten,waarvan hij GEEN DEALER is.
Ik van valk vuurwerk heb namelijk het alleenrecht van dynasty producten in nijverdal.
Tot er dit jaar een party Royal vuurwerk op mijn pad kwam ( wordt wel meer aangeboden zoals jullie hebben kunnen lezen )heeft het mij doen besluiten om deze handel te kopen.Waarvan een collega van mij
Veel te veel op voorraad had in deze moeilijke tijden.
Dus ons vuurwerk komt niet rechtstreeks van ROYAL Maar zit al maanden in onze opslag en is gewoon
Bij ons op voorraad en te koop. Ik zie dit dan ook een beetje als wie de bal kaast kan hem terug verwachten.

IK hoop jullie hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groet,
René Valk

Een toelichting op voorgaande berichtgeving door Royal Fireworks; ze hebben 2 berichten geplaatst, eentje is juridisch opgesteld aan Valk Vuurwerk en de daaropvolgende is een persoonlijk bericht naar de leden en bezoekers van Vuurwerkcrew.nl. Wij hebben besloten dat dit openbaar zal blijven staan. Verdere afhandeling hierover zal niet openbaar worden behandeld op Vuurwerkcrew.nl.

Hierbij vragen wij zowel Valk vuurwerk als Royal vuurwerk dit geschil niet via Vuurwerkcrew af te handelen. Hier zijn andere kanalen voor.

Laten we hier vooral over Valk praten en niet over deze kwestie die mijns inziens niets te maken heeft met de doelstelling van VWC en deze thread.Het zal vast wel opgelost worden,via de kanalen die daarvoor bedoeld zijn en dat is dus niet dit forum!.

Ook zonder Royal heeft Valk een indrukwekkend aanbod met zeer goede prijzen daarom is het ook niet verwonderlijk dat mensen 100+ km rijden om hier in te kopen,dat zit namelijk in de Nederlandse aard en daterbij tis altijd retegezellig bij Valk met uitstekende service.

Buiten al deze onzin die niet hier thuis hoort. Kan er net zoals vorig jaar de coral beauty nog verkregen worden bij Valk? Mooi fonteintje heb ik er graag bij namelijk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja heb nog een paar doosjes staan

Reva bedankt voor je reactie.

Moet van de week me bestelling even afronden daar zit ook de vpd klanten geval bij dus ik zal het wel bij opmerkingen zetten of even mailtje sturen voor 2x van deze:wink: Super bedankt iig.

Hierbij vragen wij zowel Valk vuurwerk als Royal vuurwerk dit geschil niet via Vuurwerkcrew af te handelen. Hier zijn andere kanalen voor.

Dit geld ook voor de leden natuurlijk. Nu graag gewoon weer ontopic over Valk vuurwerk! Elke volgend bericht wat hier niets mee te maken heeft wordt zonder pardon verwijderd :D We hopen op jullie begrip.

Back
Bovenaan