[Chooêt] Chain 500

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry ik vind dit zeker niet de beste van belgie!
Wel de snelste waardoor hij hard over komt.
Ik vind die van de concurent en harder en een beter tempo hebben.
Tuurlijk is het een mooie aanbieding.
Maar ik heb geen 20.50 over voor slechts 3seconde geweld.

Iets minder afgewerkt, ik zou het rode papier eromheen laten. Voor de rest ook loeihard en te snel, net als die van Choeet. Een goeie CT hoort in mijn ogen en oren toch wel een halve minuut op zijn minst te duren en niet tussen de 5 en 10 seconden.

Beste Deen.
Helaas zijn dat niet de zelfde als in belgie verkocht worden.
Deze NL versie knalt een heel stuk minder hard.
In NL ma alleen buskruit in knal vuurwerk zitten.
In Belgie mag er beter kruit /flits poeder in het knal werk zitten.

Vond hem echt héél erg tegenvallen.
Had er veel meer van verwacht. Gewoon een lekkere harde opening om 00:00.

Nou nee hoor, viel echt tegen. Gevoelsmatig was het net "een goede Nederlandse mat", alleen was hij zo weg.

Eens en nooit meer. Vond het echt zonde van het geld.

Vond hem echt héél erg tegenvallen.
Had er veel meer van verwacht. Gewoon een lekkere harde opening om 00:00.

Nou nee hoor, viel echt tegen. Gevoelsmatig was het net "een goede Nederlandse mat", alleen was hij zo weg.

Eens en nooit meer. Vond het echt zonde van het geld.

Heb je een filmpje van jou versie?.
Ben namelijk erg benieuwd na het lezen van jou verhaal.

Mwah, voor een chainthunder wordt ik er niet echt warm van eerlijk gezegd als ik het zo hoor. De goeie ouwe Bonbridge was tig x beter. Daar denk ik nog tevreden aan terug. Dit is geen vervanger naar mijn idee.

Ik had er ook twee en die waren echt goed! :) Maar die waren ook van 2 jaar terug dus waarschijnlijk een betere productie.

Dit tempo is eigenlijk perfect.
Echter nu valt deze tegen omdat de knal gewoonweg beroerd is.
Mochten ze knallen zoals een Chain Thunder hoort te zijn dan was deze chain goud waard!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had deze 4 maal. Het idee was om net als een aantal jaar geleden er 3 tegelijk achter- en overelkaar te doen. Dat was toendertijd met de Bonbridge variant. Die 3 zorgden er toen voor dat iedereen met de handen in de oren terug de huizen en steegjes invluchtte. Inclusief de eigen cameraman:p

Maargoed de original versie:
Ik stak er 's morgens 1 af om te testen. Het tempo vond ik perfect, maar de knallen kwamen meer in de buurt van een goede hindoerol. Dus ik heb het project maar afgeblazen. De tester staat overigens wel op film:

Ik denk dat sommige mensen hier net de pech hebben gehad, dat ze een mat hebben gekregen die niet Chooêt waardig was. Hopen dat ze dit jaar wel allemaal goed zijn!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan