Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Rob de tuinman? Pardon ik heb een vriendin hoor whahaha
Maar ik ga met mn eigen auto, dat geeft mij iets meer vrijheid mbt. tijdstip aanvang-vertrek
Heb je er al een beetje zin in? Gerrit heeft de frituur al klaarstaan![]()
Ja, is goed Rob ik snap het.... Je wil gewoon niet in een echte auto rijden..Ik heb er echt zin in! Gezellig even met z'n allen. Dat is mooi dat Gerrit de frituurpan al klaar heeft staan..... Ik weet dat Gerrit een frituurpan heeft die net zo groot is als de oppervlakte van de kofferbak van mijn VW Passat Variant, dus daar kunnen heel wat frikandelletjes en kroketjes in
![]()
Passat? Geen Golf-man meer?
tot zondag jongen!
Ik neem een maat van me mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd dacht ik zo![]()
Bedankt voor jullie aanwezigheid, ik hoop dat jullie van de meeting (en korting) genoten hebben.
De beelden zullen zsm online verschijnen.
Ben vanmiddag ook langs geweest,de zaak zag weer prachtig uit!
Een hapje en een drankje waren goed geregeld.
Maar aangezien ik mijn bestelling nog niet af had,heb ik vanmiddag NOG niet besteld.
Wanneer ik dat komende week alsnog doe,krijg ik met dat printje van vuurwerkbieb nou
35 0f 40 procent korting? Zie post 1 en post 47![]()
Speciaal voor mensen die niet bij de meeting aanwezig konden zijn, maar nog wel een hoge korting willen op hun vuurwerk:
maak een printje van www.vuurwerkbieb.nl, laat dit zien bij je bestelling, dan krijg je 35% korting!