11-12-2011 Leeuwarden (Mega Vuurwerk)

Net opgegeven via de link. Kom ook even langs in Leeuwarden, nu al zin in :D

Net vandaag de folder in huis, dus ben al druk aan het uitzoeken (waarom staat er altijd zoveel leuks in???)

GOED NIEUWS EN SLECHT NIEUWS

Het slechte nieuws:

De Demo van Mega Vuurwerk Leeuwarden kan helaas NIET doorgaan:
omdat er reclame is gemaakt voor deze meeting / demo op vuurwerkcrew en vuurwerkbieb.nl moet Mega Vuurwerk Leeuwarden van de Gemeente een evenementen vergunning en hiervoor is niet genoeg tijd meer.

Het goede nieuws

De meeting gaat WEL door en de eigenaar van Mega Vuurwerk Leeuwarden wil freaks tegemoet komen door iedereen die tijdens deze meeting zijn of haar vuurwerk besteld 50% korting te geven (ipv 40%)
(dit geldt niet op de actie artikelen)

De meeting is van 16:00u - 18:00u
Mr P.J. Troelstraweg 195 Leeuwarden

Jammer van de demo, maar als het niet gaat dan gaat het niet. Toch fijn dat ze het in ieder geval geprobeerd hebben. En een meeting zonder demo kan óók heel leuk zijn toch :)

50% korting, dat is wel erg veel zeg. Ik denk niet dat ik er gebruik van ga maken, maar ik wil de eigenaar van Mega Vuurwerk Ljouwert toch erg bedanken dat hij dit voor ons freak mogelijk maakt.

GOED NIEUWS EN SLECHT NIEUWS

Het slechte nieuws:

De Demo van Mega Vuurwerk Leeuwarden kan helaas NIET doorgaan:
omdat er reclame is gemaakt voor deze meeting / demo op vuurwerkcrew en vuurwerkbieb.nl moet Mega Vuurwerk Leeuwarden van de Gemeente een evenementen vergunning en hiervoor is niet genoeg tijd meer.

Het goede nieuws

De meeting gaat WEL door en de eigenaar van Mega Vuurwerk Leeuwarden wil freaks tegemoet komen door iedereen die tijdens deze meeting zijn of haar vuurwerk besteld 50% korting te geven (ipv 40%)
(dit geldt niet op de actie artikelen)

De meeting is van 16:00u - 18:00u
Mr P.J. Troelstraweg 195 Leeuwarden

Heel erg jammer nieuws om te lezen Rob! Heel spijtig! Hopelijk kunnen de mensen die wel komen nog gezellig bij elkaar blijven staan zonder gezeur te krijgen... Maar goed, die tegemoedkoming is wel absurt!!!! 50 procent jongens!

Echt super jammer inderdaad, we hebben er echt alles aan gedaan en hadden geen evenementenvergunning aangevraagd omdat het achter gesloten deuren zou plaatsvinden, maar omdat we deze meeting demo bekend hadden gemaakt op vwc en vuurwerkbieb zag de gemeente het als publiekelijk en moest er wel een evenementenvergunning komen, waardoor het demo gedeelte nu geen doorgang meer kan vinden. Bedankt voor je reactie trouwens Ruben.

Het zal nu een gezellige meeting zijn met gratis eten en drinken en hoge korting op de eventuele vuurwerkbestelling

aaa echt jammer :( mja t kan ook leuk zijn zonder een demo :) en 50% :O zoveel maak je zelden mee bedankt voor alle moeite die is gedaan maar heb nog steeds zin in zondag :D

Wil voor €50 wat halen daar. Geen ervaring met hardix en geen zin om alle filmpjes te bekijken. Iemand die wat leuks kan samenstellen met die korting? Graag met een mooie waaier.

Wil voor €50 wat halen daar. Geen ervaring met hardix en geen zin om alle filmpjes te bekijken. Iemand die wat leuks kan samenstellen met die korting? Graag met een mooie waaier.
1x fraction a 30 euro
1x gold strike a 32,50
2x dutch thunder a 8,5
1x aftershock box a 20
totaal inclusief korting: 49,75

Bedankt voor je suggestie maar ik geef niks om singleshots en die gold strike vind ik ook niet je van het.

Kan ik hier gewoon heen gaan voor de 50% korting of dit alleen voor de echte "freaks"?

Zoals de meesten wel weten ben ik ook aanwezig op de meeting. Rijd mijn buurman Rob de tuinman zelf of rij je met mij mee........????

Rob de tuinman? Pardon ik heb een vriendin hoor whahaha

Maar ik ga met mn eigen auto, dat geeft mij iets meer vrijheid mbt. tijdstip aanvang-vertrek

Heb je er al een beetje zin in? Gerrit heeft de frituur al klaarstaan ;)

Back
Bovenaan