10-12-2011 Demo Geldersevuurwerkhal Dieren

geldersevuurwerkhal dieren

ze geven hier altijd een mooie show.
ook fijn zijn de gratis gluhwein en oliebollen.
de avond van de show ook altijd leuke kortingen of gratis vuurwerk.
dus zowieso leuk om eens te gaan kijken,en bij slecht weer kun je ook gewoon naar binnen.

ze geven hier altijd een mooie show.
ook fijn zijn de gratis gluhwein en oliebollen.
de avond van de show ook altijd leuke kortingen of gratis vuurwerk.
dus zowieso leuk om eens te gaan kijken,en bij slecht weer kun je ook gewoon naar binnen.

Hey Nicole heb je aandelen bij die zaak, op AVP zag ik je commerciele reacties ook al voorbij komen.

ja ook maar is ook gewoon een leuke en gezellige show elk jaar hier.
ook jij bent welkom.

vuurwerkshow geldersevuurwerkhal

vuurwerkshow geldersevuurwerkhal

de vuurwerkshow zat avond 10-12 gaat gewoon door .

ze hebben geluk met het weer die avond is het weer precies goed.

welkom vanaf 18.30 aanvang vuurwerk ongeveer 19.30.

hahah hey Nicole waar heb jij die glazenbol gekocht? het weer is momenteel enorm onvoorspelbaar die zekerheid kan je momenteel nooit geven met deze wisselende stromingen.

Vond de demo toch best matig. Schietlijst werden er 2 geschrapt. Oke potje 2,95 € niet echt demo waardig. Maar zet hem dan ook niet op de schietlijst. Er werden van een aantal pakketten 1tje geschoten. De 1ste 3 waren t zelfde. Vond ik jammer. Mijn mening is van een pakket iets laten zien dat er toch best 2 a 3 geschoten mogen worden. De pro-line cakes veel en veel te laag. De goedkopere dan. De duurdere kwamen wel hoger. Gingen ook aardig wat mensen snel lopen die t vrij snel gezien hadden. Helaas niks van Hardix gezien. Terwijl t wel verkocht word. Kortom een matige demo. De finale vond ik wel mooi. Volgend jaar maar eens bedenken of ik ga. Pro-line heb ik wel gezien nu.
Sorry voor mijn kritiek.

Inderdaad jammer, ik ken de voorgaande jaren niet maar ze hebben toch vaker een demo gegeven. Of is de crisis in VW land ook toegeslagen.

wat een ballen demo, totaal niet intressant. een of ander bij de hand snotblaag die met een microfoon in de hand stond en vooral zichzelf leuk vond.

demo geldersevuurwerkhal

demo geldersevuurwerkhal

heb het al eerder gezegd ben toch wel blij dat er ook nog mensen zijn die er wel verstand van hebben.

Laatst bewerkt:
Nicole waarom nu zo,n reactie. Leer ervan, de uitstraling van je winkel past perfect bij de demo..... Ook belabbert

demo geldersevuurwerkhal

demo geldersevuurwerkhal

iedereen mag zijn mening uiten daar is niks mis mee.
daar is dit toch voor.
en daar kan ook iedereen van leren.

Back
Bovenaan