1 Minute Pyroshow [Uitloop 2023]

Ik heb deze gekregen bij Cees van der horst als zijnde “Breda’s final countdown”. Aan de filmpjes en reacties te zien is dit een prima box!

Ik heb deze gekregen bij Cees van der horst als zijnde “Breda’s final countdown”. Aan de filmpjes en reacties te zien is dit een prima box!

Hier ook. Zeer vreemd, wat ze lopen volop reclame te maken met hun 12 O'Clock box, en dat krijg je wat anders.

Nu maar hopen dat deze goed presteert straks.

Dat is nu een van rede dat mij in Breda niet meer ziet

Smurf, wij hebben altijd gezegd dat het een omlabeling is. Sterker nog het filmpje wat wij zelf hebben geplaatst op onze site is letterlijk de one minute pyroshow. Door ons zelf geschoten.

@vuurwerkkoning; in de freakactie ging ie voor een prikkie (of gratis in de staffel) weg. Voor die prijs is ompakken niet altijd even rendabel. Wie 'm gekocht heeft en heel graag een bredadoos wil, stuur mij een PM. Wij hebben er voor hen nog wel wat liggen. :) Wat vond je van deze bak, koning?

@Vuurwerkkoning; in de freakactie ging ie voor een prikkie (of gratis in de staffel) weg. Voor die prijs is ompakken niet altijd even rendabel. Wie 'm gekocht heeft en heel graag een bredadoos wil, stuur mij een PM. Wij hebben er voor hen nog wel wat liggen. :) Wat vond je van deze bak, koning?

Het was een hele mooie bak, dat zeker!

nog eentje beschikbaar voor 70,- in breda. Extreem grote boeketten. volgens mij bij broekhoff uitgelopen.

Had normaal geen hoge pet op van broekhoff, maar moet toch zeggen dat ik toch aardig verrast ben na het zien van deze boxje, ze zijn een goede weg ingeslagen

Wat een heerlijke box zeg! de eerder genoemde prijs van 150 vind ik zelf behoorlijk veel maar deze is vast ergens in een freakactie te koop.

Ziet er echt super uit. Dikke burst en grote spreiding. Zeker in de gaten houden.

Wat een ontzettend gave box is dit. Gigantische effecten zeg, ongekend goed. Gaat op de lijst, eens kijken of we deze ergens mee kunnen pakken voor een aantrekkelijke prijs!

Echt een hele mooie box dit zeg, mij ook nog niet echt eerder opgevallen. Maar deze kan zeker op de wish list.

Back
Bovenaan