1" Havana Brightness [Uitloop 2023]

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: VC452
Artikelnaam: 1" Havana Brightness
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 1200 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: In Havana, tsja. In Havanaaa, IN HAVANAAAA
Effect specificatie:
Cake 1: Red comet tail to red dahlia with titanium burst
Cake 2: Red comet tail to red/blue dahlia with titanium burst
Cake 3: Red comet tail to red/blue/yellow dahlia with titanium burst
Cake 4: Red comet tail to red/green/purple dahlia with titanium burst

Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 119
Onlineprijs: € 89,99
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl

VC452-Havana-Brightness-City-Line-Magnum-Vuurwerk.jpg

Demo 2020:

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
soort scala a maar dan met gifgroen :applause:

Nou eigenlijk geen scala, want die begint telkens met andere kleuren. Bij deze box komen er telkens nieuwe kleuren bij...kickuh hoor! Dat groen is echt gifgroen ook, heerlijk. MET stip op de shortlist deze bak!

Mooi ding wel !
Hou van al die kleuren
Doet me wel erg denken aan de colors van katan specials
Die is overigens wel een stukkie goedkoper

Mooi ding wel !
Hou van al die kleuren
Doet me wel erg denken aan de colors van katan specials
Die is overigens wel een stukkie goedkoper

Ja hè! Lijkt erg veel op de special 2 die ik vorig jaar had. Echter is die tijdens freakacties ongeveer €50. :p Vind deze Havana mooi, maar persoonlijk wel tegenvallen voor de genoemde prijs.

Ja hè! Lijkt erg veel op de special 2 die ik vorig jaar had. Echter is die tijdens freakacties ongeveer €50. :p Vind deze Havana mooi, maar persoonlijk wel tegenvallen voor de genoemde prijs.
De genoemde €89,95 is ook geen freakprijs he. Als er straks nog een leuke actie komt is het prijsverschil niet zo heel groot meer.

Dat snap ik ook wel, maar ik verwacht niet dat de prijs met de special 2 gaat concurreren. Verder een mooie bak hoor. Magnum timmert goed aan de weg.

Dat denk ik dus ook , schat in in de freak tussen de 60 en 70 . die katan special 2 verbaasde mij ook zeer positief . en zeker voor t geld waarvoor die te krijgen is

Puur op basis van de films, lijken me de kleuren van deze, wel wat helderder en gevarieerder dan de Special van Katan.

Had hem liever nog een tikkie voller gehad, neemt niet weg dat dit een hele dikke box is, zeker voor de prijs!

Ooohjaaa deze was erg gaaf! Prachtige kleuren, en de opbouw (steeds een kleurtje erbij) vind ik geniaal. Het groen was ook een erg heldere, soort lime-groen. Heel mooie box!

Mooie box dit, inderdaad heldere kleuren en bijzondere combinaties. De burst lijkt goed, doet me denken aan de goede batch dragon box 3 (laatste cake). En het label, heerlijk zeg! Tikje oldschool vs strak, erg mooi.

Back
Bovenaan