1.2" Ultimate Chry

Wow! Deze is toch wel erg dik, tempo ook perfect naar mijn mening voor zo'n effect. Erg groot voor 25mm.

Ik weet niet of het een omlabeling is, maar dit stuurde magnum zelf:

Overigens bestaat de kans dat straks zowel op de Dummy in de showroom van de Dealer als zelfs op het echte product dat je ophaalt het ook nog verkeerd staat. De labels zijn eerder dit jaar gemaakt en naar China verstuurd waarna ze op de cakes zijn geplakt. Zoals inmiddels wel duidelijk is, is er een foutje gemaakt bij het maken van het label dat voor verwarring zorgt. De gegevens zijn dus juist, het label is onjuist. Het zijn echt 25 schoten en 30mm tubes.

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showt...ro-Crackling&p=1177967&viewfull=1#post1177967

Wat een vette bak, deed me even een moment alles vergeten en kreeg er meteen weer even zin in :)

Voor volgend jaar op de lijst dan maar ..

Een heel vet product dit! Volgend jaar wat budget apart houden. Zou mooi zijn als ik deze volgend jaar mooi kan combineren met de SS.

Deze topper heb ik eerder dit jaar met de Magnum/Broekhoff actie besteld. Helaas is de bestelling geannuleerd. Na het zien van de beelden van Gizmo eerder dit jaar was ik er al van overtuigd dat dit wederom een topper van Magnum/BVD moet zijn. Het nieuwe straatfilmpje heeft me echt omver geblazen. Wat een boeketten en wat een heerlijk agressieve crackling. Benieuwd hoeveel straatfilmpjes er nog gaan volgen begin januari.

Nogmaals een video maar nu 3x tegelijk. Een geweld wat hier van afkomt is niet normaal. Heb de burst nu kunnen vergelijken met andere boxen en cakes maar deze is echt keihard. MUSTHAVE!

Mooi om te zien dat deze goed presteert in de straat! Ik had eerlijkgezegd echt mn twijfels maar dit op de filmpjes ziet er zeer goed uit.

Back
Bovenaan