Ik zoek een cake

De beste man heeft een eigen creatie box gemaakt wat goed te zien op 38:53
Vaker in het filmpje zie ik mooie palm boeketten voorbij komen met een goede `hang time`. Op 40:52 zijn deze goed te zien links in beeld in de kleuren paars en rood en in het salvo op 41:19 al helemaal in verschillende kleuren.

Iemand een idee welke cake dit is? Ik neem aan dat er dus losse tubes zijn gebruikt in zijn eigen cakebox creatie.

De singleshots van 40:52 zijn de inmiddels verboden F3 Funke - Kometenbomben en Luypears - Ball Pythons.

De cake met kleuren op 41:19 is denk ik een Funke cake uit België / Duitsland

De singleshots van 40:52 zijn de inmiddels verboden F3 Funke - Kometenbomben en Luypears - Ball Pythons.

De cake met kleuren op 41:19 is denk ik een Funke cake uit België / Duitsland

De single shots ken ik uiteraard. Daar heb ik er nog een paar van liggen :) Het gaat om die 'ene' cake juist.

Als iemand het weet hoor ik het heeeellll graag! :D

Iemand die een salvo fluit cake weet de volgende heb ik al staan
-Hellfire
-Cadautje 1
-Screaming q
-tolla mina (of iets in die trant)

Iemand die een 25 of 30mm cake/kleine cakebox kent met grote mines? Ik bedoel echt brede en hoge mines, boeket maakt me niet superveel uit

De cakes van DumBum hebben een flinke mine...
Nu weet ik niet waar je woont, maar een winkel in Zutphen verkoopt Blackboxx, en die hebben ook cakes met om en om een boeket vs mine.

ik heb een zelfgemaakt evo/luypears blokje maar ik twijfel waarmee hem af te sluiten

Canada lynx - luypears
African cheetah- luypears

Maar wat als afsluiter? eerst de insane en dan crown mix, of omgekeerd, wat zeggen jullie?

ik heb een zelfgemaakt evo/luypears blokje maar ik twijfel waarmee hem af te sluiten

Canada lynx - luypears
African cheetah- luypears

Maar wat als afsluiter? eerst de insane en dan crown mix, of omgekeerd, wat zeggen jullie?

Ik zou eindigen met de Insane. Wordt trouwens wel een tof blokje zo!

Back
Bovenaan