1.2" Ultimate Chry

Ik ben nog steeds onder de indruk van het strakke tempo van deze cake. In mijn ogen maakt dat het verschil met andere cracklingbakken. De burst moet je inderdaad live ervaren, maar chaos heb je met dit effect natuurlijk al snel. Ik ben wel overtuigd!

Zoals ik eerder al zei, deze 6x in bestelling staan en echt geen seconde spijt. Bij de afgelopen demo van broekhoff leek het erop dat er gewoon productie geschoten werd en hij presteerde echt keihard.

Het lijkt in ieder geval echt productie te zijn. Was echt een topcake kan mij niet voorstellen dat iemand hier teleurgesteld over gaat zijn.

241148109_4364106610335954_2888268907354264216_n.jpg

Hierbij de straatvideo. Deze is echt ontiegelijk dik zeg. Crackling tot aan de knieën.

Dikke bak! Duimen dat ie er volgend jaar bij kan komen, vanwege de tijdsduur liefst met z'n tweetjes doorgelont :)

Zo dan, deze komt wel heel erg goed over zeg, prachtige. Had hem besteld, maar dit bevestigd dat er wat meer moeten komen.

Ziet er goed uit! Goede burst zo te horen en de boeketten zijn ook flink. Ziet er inderdaad wel uit dat deze wat laag klapt af en toe. Maar mooi spul! Deze moeten we onthouden.

Lekker filmpje zeg, die blijft sowieso op de lijst voor de nieuwe bestelling volgend jaar, top!

Dit wordt een must-have voor volgend jaar. Lekker in meervoud crackling rammen!!

Back
Bovenaan