1.2" Ultimate Chry

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 0625
Artikelnaam: 1.2"Ultimate Chry
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 468.5 gram
Aantal schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: Met het grootste kaliber en maximaal gevulde tubes heeft deze baas maar één opdracht. Rammen met die hap.
Effect specificatie: Crackling Mine to Chrysanthemum
Max. tube diameter: 30 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 180 x 180 x 175
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: € 49,99
Winkelprijs: € 45,00
Onlineprijs: € 34,99
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

0625-Ultimate-Chry-Crown-Collection-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, wat zal ik zeggen. Als ie zo presteert in de straat echt een mega chaos crackling bak. Deed oude tijden herleven.. Zoals in de beschrijving, rammen deed ie.

Inderdaad een lekkere rammer, strak tempo en de lucht eigenlijk pauzeloos zonder crackling. Deze wil ik zeker in de gaten houden op een winkeliersdemo.

Inderdaad een lekkere rammer, strak tempo en de lucht eigenlijk pauzeloos zonder crackling. Deze wil ik zeker in de gaten houden op een winkeliersdemo.

Dat klopt inderdaad. Ik dacht nog even dat ik in de maling werd genomen omdat het er twee zijn, maar als je ze afzonderlijk bekijkt gaat 'ie ook gewoon in één zucht door. Heerlijk.

Deze ziet er wel erg gaaf uit op het demo filmpje. 30mm crackling en zoals ik het kan zien/horen en goeie burst :thumbup:

Dit was inderdaad één van de beste losse cakes tijdens de demo woensdag. Wat een geweld! Hopelijk presteert hij net zo in de straat, een regelrechte topper zal het dan zijn!

Als deze zal zijn zoals ie vorige week getoond is, dan is het een topper van de bovenste plank. Ik ga ervoor, wol deze cake niet missen en ga uit van die heerlijke chaos die deze zal produceren.

Ik wacht hier ook nog even een demo af, als deze nog plaats zullen vinden...Wil hem toch het liefst eerst live zien.

Deze 6x besteld (21eu p/s). Nog even kijken of die 6 in 1 keer geschoten worden of per 3.

De absurde burst is er helaas uit maar blijft een prima product voor de aanbiedingsprijs, zelf haal ik em van het lijstje af want de wow factor is nu wel weg.

De absurde burst is er helaas uit maar blijft een prima product voor de aanbiedingsprijs, zelf haal ik em van het lijstje af want de wow factor is nu wel weg.
Ga je op de burst af dmv het filmpje van Gizmo? Want die filmt gewoon met z'n mobiele telefoon hè? Zou eerder zijn mening geloven dan blindelings op het filmpje af gaan.

Ziet er gewoon goed uit, lijk me een prima vervanger voor de Venom Box van Mania. Burst moet je in real life ervaren en niet vanaf een filmpje oordelen.

Back
Bovenaan