1.2'' Titanium Brocade 2 Blue

omepje

VWC Moderator
Artikelnummer: 6500
Artikelnaam: 1.2" Titanium Brocade 2 Blue
Bruto Gewicht: nnb gram
Netto kruitgewicht: 2000 gram
Aantal schoten: 100 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: nnb
Afmeting: nnb
Max. tube diameter: 30mm
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs / Voorverkoopprijs: € 124.99 / € 99.99
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl
6500-titanium-brocade-left.jpg

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Film aan startpost toegevoegd.

Ik vond dit echt een top box, mooi uitgewerkt met goed goud en mooi blauw, die dikke mines tussendoor zijn ook erg mooi! Staat hier zeker op het wensenlijstje!
 
Wow wat was dit een goede box, met hele dikke willows, mooi helder blauw en goed geprijst. Staat op het lijstje!
 
Deze is helemaal in mijn straatje. Mooi uitgevoerde en dikke boeketten met het blauw erbij.
100 euro voor een compound met 4 cake.s is ok!!
 
Aan de ene kant zou ik er zo 2 bestellen,
maar aan de andere kant ben ik heel erg afwachtend om te wachten tot volgend jaar na de eerste straat films...
 
Deze is helemaal in mijn straatje. Mooi uitgevoerde en dikke boeketten met het blauw erbij.
100 euro voor een compound met 4 cake.s is ok!!

Dat is zeker oke! Lijkt wel een beetje op de Panter van Dynasty (Wolff Vuurwerk) maar dan x4. :p
Blauw en paars met goud zijn toch wel mijn favo kleuren wat vuurwerk betreft.
 
Deze was zeker mooi.
Was gisteren ook aanwezig bij Toschpyro, deze en partyraiser wat mij betreft toppers van de avond.
Ik neem de gok en neem m dit jaar zeker.
 
Vind hem er ook hier weer prachtig uitzien zeg, dat wordt genieten in de straat.
Toppertje dit vin ik.
 
Deze was zeker mooi.
Was gisteren ook aanwezig bij Toschpyro, deze en partyraiser wat mij betreft toppers van de avond.
Ik neem de gok en neem m dit jaar zeker.

Wacht heel even af wat Vuurwerktotaal 24 november gaat doen met Black Friday, mocht dat interessant zijn ga ik de gok ook wagen :)
 
Heel apart gezien dit een compound moet zijn hoef je deze niet met andere ontstekers te werken. Nu blijkt er net alsof er een andere cue af is gegaan? Of is er met een portfire gewerkt?
 
Doordat t geregend had en de cakes en lontjes zeiknat waren geworden en het heel lastig was om met portfires (zag ik) de cakes aan te steken heeft men de reservelont van de Br to blue aangestoken maar ging er ook nog een deel van de rebound box...de regen was duidelijk spelbreker in deze
 
(...) maar ging er ook nog een deel van de rebound box...de regen was duidelijk spelbreker in deze

Dat was de regen zeker! Maar de Rebound box? Die stond niet op de schietlijst? Ik kom er maar niet uit, welke fanshape box er nou per ongeluk tegelijk met de Ti brocade 2 Blue de lucht in ging. Ik had ook het idee dat ik geen 100 schoten van de Ti brocade heb gezien...

Desondanks wil ik toch mijn film wel laten zien. Het gaat dus alleen om de eerste schoten... (4 seconden slechts)

 
Back
Bovenaan