RandomDaniel
VWC lid
Lastig in te schatten. Maar volgens mij gaan we hier een heel leuke bak mee hebben. Ik schiet hem in ieder geval wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zat te twijfelen tussen de Blitz Bomber en deze bak en heb uiteindelijk voor de Showdown gekozen. Ziet er op het filmpje mooi uit, maar lijkt wel wat power te missen als ik het filmpje zo zie.
Kon hem krijgen omdat me 1.2 freestyle madness was afgekeurd.
Deze showdown als alternatief.
Maar kooi product inruilen voor kooiloos tja.
Heb maar eieren voor me geld gekozen.
Netjes geld terug gehad.
Kan hem altijd nog volgend jaar meepakken eventueel.
![]()
Ow dacht met lol.Freestyle Madness is ook zonder kooi![]()
Zeker op het begin merk je dat deze kooiloos is. Maar verder op worden de knallen wel wat harder.
Nog steeds een mooie box, maar geen EFS.
Even off topic. Ligt misschien wel aan me leeftijd maar zie de laatste tijd veel afkortingen verschijnen kwa producten.Top filmpje! Geen EFS, maar goed genoeg voor €100-€125. Meer zou ik er niet aan uitgeven en heb ik gelukkig ook niet gedaan. Ik ben er blij mee dat hij in de collectie zit!
Daarom had ik 'm ook geannuleerd toen Breda ineens aangaf voor de EFS dit jaar deze bak te leveren...Extreme Fireworks Show. Wordt hier gebruikt omdat velen die besteld hadden (want dik vorig jaar) en opeens deze als (kooiloze) vervanger kregen.
Sluit me hier volledig bij aan, 1e cake wat minder, maar daarna echt een heerlijke box. Goede opbouw en heerlijk eindeZoooooo die laatste cake! Zelden zulke agressieve crackling gehoord. Eerste cake was wat tam, maar vond het verder echt een beuker hoor. Volgend jaar weer!