1.2" The Showdown 100sh

Zat te twijfelen tussen de Blitz Bomber en deze bak en heb uiteindelijk voor de Showdown gekozen. Ziet er op het filmpje mooi uit, maar lijkt wel wat power te missen als ik het filmpje zo zie.

Ik denk dat de meesten hem vergelijken met de efs, maar als ik die films bekijk is die toch echt n tandje dikker. Desalniettemin genoteerd op mijn 'kooiloos' lijst :rolleyes:

Zat te twijfelen tussen de Blitz Bomber en deze bak en heb uiteindelijk voor de Showdown gekozen. Ziet er op het filmpje mooi uit, maar lijkt wel wat power te missen als ik het filmpje zo zie.

Ik denk zelf dat het filmpje wat vertekend is. Ik heb overigens dezelfde keuze als jou gemaakt ;-) Alleen heb ik vanwege de demo de Blitzbomber erbij besteld.

De Snowdown komt goed op mij over, niet veel anders als de EFS en heb enorm veel zin om deze te stoken na het straatfilmpje. De finale cake lijkt echt wel de power van de EFS te hebben, de andere cakes zullen er qua burst niet veel onder doen denk ik... maar door het filmpje komen de andere cakes anders over. Ik denk dat het een hele brute bak is!

Kon hem krijgen omdat me 1.2 freestyle madness was afgekeurd.
Deze showdown als alternatief.
Maar kooi product inruilen voor kooiloos tja.
Heb maar eieren voor me geld gekozen.
Netjes geld terug gehad.
Kan hem altijd nog volgend jaar meepakken eventueel.
👍

Zeker op het begin merk je dat deze kooiloos is. Maar verder op worden de knallen wel wat harder.
Nog steeds een mooie box, maar geen EFS.

jammer dat het niet gelijk is aan de Fireworksshow, maar wat hadden we verwacht.
1e cake inderdaad wisselvallig in uitwerking en burst, maar vanaf de 2e cake is het een stuk beter zo te zien.

voor 100€ goed genoeg

Top filmpje! Geen EFS, maar goed genoeg voor €100-€125. Meer zou ik er niet aan uitgeven en heb ik gelukkig ook niet gedaan. Ik ben er blij mee dat hij in de collectie zit!

Top filmpje! Geen EFS, maar goed genoeg voor €100-€125. Meer zou ik er niet aan uitgeven en heb ik gelukkig ook niet gedaan. Ik ben er blij mee dat hij in de collectie zit!
Even off topic. Ligt misschien wel aan me leeftijd maar zie de laatste tijd veel afkortingen verschijnen kwa producten. 😀. Het is altijd even ontcijferen voor mij wat het betekend. Heb dit zelfde als me dochter me appt. Maar wat betekent efs 😜😜😜

Extreme Fireworks Show. Wordt hier gebruikt omdat velen die besteld hadden (want dik vorig jaar) en opeens deze als (kooiloze) vervanger kregen.

Zoooooo die laatste cake! Zelden zulke agressieve crackling gehoord. Eerste cake was wat tam, maar vond het verder echt een beuker hoor. Volgend jaar weer!

Back
Bovenaan