Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
stukDenk als servetten voor bij de oliebollen met o&n
Dat heet buisjes controleren op beschadiging en kijken of de bombettes goed zitten. Anders kan er zomaar in in de tube klappen.Gebruik je de stukjes papier bovenop de cakes als behang?![]()
Morgen ophalenBenieuwd naar jullie reacties want het is echt een hele, echt hele dikke box dit!!
Geschoten?Benieuwd naar jullie reacties want het is echt een hele, echt hele dikke box dit!!
Ik zelf niet maar ik kreeg een filmpje doorgestuurd van iemand die geen zin had om tot o&n te wachten en hij is echt héééél dik!Geschoten?
Kijk dat zijn de betere berichten!Ik zelf niet maar ik kreeg een filmpje doorgestuurd van iemand die geen zin had om tot o&n te wachten en hij is echt héééél dik!
Kan je dat filmpje ook delen?Ik zelf niet maar ik kreeg een filmpje doorgestuurd van iemand die geen zin had om tot o&n te wachten en hij is echt héééél dik!
Dan moet ik hem eerst op youtube zetten... ik zal eens even kijkenKan je dat filmpje ook delen?![]()
Niet zelf. Maar geloof me, waanzinnig mooi en hard.Geschoten?
Woww dat is wel echt een mooie doos!Straatfilmpje met dank aan de schieter
Straatfilmpje met dank aan de schieter