1.2" The Showdown 100sh

Los van de eerste cake was het best een aardige bak. Heerlijk die agressieve crackling in de 4e cake. Echter is 'ie zeker niet de 135 euro waard die ik ervoor betaald heb.

Dit was echt 1 van de toppers van de avond! De 1e cake is inderdaad iets minder, klapt wat minder hard waardoor de boeketten wat kleiner zijn. Maar de salvo's in de 2e cake, het opbouwende tempo in de 3e cake en dan de laatste cake, die zijn gewoon allemaal onwijs goed! Vond het zelf dus echt een top bak! :) Voor de €115 die ik er voor betaald heb zou ik 'm zo weer halen.

Vond hem best goed, andere bakken zoals insane crown bomber waren beter maar het viel niet tegen. Mooie effecten

Zoals velen aangeven, de eerste cake had wat bombettes met kleine effecten, de rest had wel een goede burst en effect grote. De finale is helemaal lekker.

Ik snap niet helemaal waarom sommige zo teleurgesteld waren door deze bak? Misschien dat ze de EFS burst verwachtte die die niet had, maar inclusief de tails en mines was dit echt een heel mooi ding.

Ik was erg blij met deze. Lekker dof lanceer geluid, burst was gewoon goed, kleuren prachtig en salvo's maakte de show af. Ik had aardig wat gekooide 30mm toppers en daarmee vergeleken is deze gewoon prima hoor!

Ik was erg blij met deze. Lekker dof lanceer geluid, burst was gewoon goed, kleuren prachtig en salvo's maakte de show af. Ik had aardig wat gekooide 30mm toppers en daarmee vergeleken is deze gewoon prima hoor!
Helemaal eens ik was ook erg blij met deze compound zeker als je beseft dat deze zonder kooi is. Volgend jaar behoort deze zeker tot de top.

Nee he had niet de burst van de Extreme Fireworks show maar de effecten waren gewoon super mooi, vooral als je er vlak onder staat met die mines

Echt een mooie bak, geen spijt van voor €109! Ja, de absolute topcompounds steken er nog bovenuit (ik denk aan bijvoorbeeld een breakout of insane crown bomber), maar deze zit wel op het niveau direct daaronder.

Een hele aparte box dit. Komt eerst heel moeilijk op gang met rommelige effecten en zachte burst. Dan halverwege is de burst en spreiding al beter, maar zijn de effecten weer afgevlakt ipv rond. En het eindigt met 3 salvo's.

De 1e cake komt bij jou wel heel matig over... Bij mij was die iets minder als de andere 3 cakes maar niet zo 'slecht' als op jou filmpje.

Dezelfde ervaringen hier. 1e cake heel wisselend qua burst/spreiding (en soms ook gewoon matig), maar daarna was het volop genieten! Echt hele volle boeketten ook, heb wel vertrouwen in kooiloze Magnum.

Los van de eerste cake, welke ik heel sierlijk vind, vind ik dit een hele leuke bak! Mooi diverse effecten, tempowisslingen en een hele euke finale.
Ja, kooiloos maar goed, wen er maar aan. Sterker nog; heb 'm al besteld!:)

Back
Bovenaan