Arnoud PyroFan
VWC lid
Los van de eerste cake was het best een aardige bak. Heerlijk die agressieve crackling in de 4e cake. Echter is 'ie zeker niet de 135 euro waard die ik ervoor betaald heb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helemaal eens ik was ook erg blij met deze compound zeker als je beseft dat deze zonder kooi is. Volgend jaar behoort deze zeker tot de top.Ik was erg blij met deze. Lekker dof lanceer geluid, burst was gewoon goed, kleuren prachtig en salvo's maakte de show af. Ik had aardig wat gekooide 30mm toppers en daarmee vergeleken is deze gewoon prima hoor!
Een hele aparte box dit. Komt eerst heel moeilijk op gang met rommelige effecten en zachte burst. Dan halverwege is de burst en spreiding al beter, maar zijn de effecten weer afgevlakt ipv rond. En het eindigt met 3 salvo's.
Een grote finaleGenoeg geschreven over de 1e cake , volledig eens. Alleen hier gingen de laatste 3 cakes zo een beetje tegelijk, wat voor best een spektakel zorgde