1.2" The Showdown 100sh

Ik zal hem denk ik ook niet accepteren als alternatief. Vervangers hoeven op zich zeker niet slecht te zijn maar als je met zorg een collectie samenstelt zit je er lang niet altijd op te wachten.

Gototop slaat de spijker op z'n kop. Een email sturen naar bredavw is helaas net zo zinvol als water halen met een emmer vol gaten. Dat betekent dus feitelijk dat het onzeker is wat ik krijg tot het moment dat m'n bestelling uit de bunker komt.
Nee helder. Vragen staat vrij, bij geen antwoord ben je overgeleverd aan de ophaaldag zelf.

Ik snap dat de kruitkoorts hoog is mensen, maar zullen we proberen het topic iets feitelijker te gaan houden?

Dit hele topic vliegt van de ene aanname (omlabeling, geen omlabeling), naar de andere... komt wel, komt niet, komt toch wel.
En inmiddels weer terug naar de eerste aanname.

Voor zover ik bij de importeur kan achterhalen: Nieuw product, geen omlabeling
komt regulier binnen

Ben benieuwd naar dit blok, nu ik deze als vervangend product krijg bij Breda vuurwerk. Ziet er veelbelovend uit. Is dit een kooi product?

Nu bekend is dat dit geen omlabeling is maar een nieuw product, is al bekend of deze box in een kooi zit?

Laatst bewerkt:
Nou ben ik blij dat van alle nieuwe magnum 30mm bakken ik deze kocht want ik vind hem beter dan de andere die nu net een video hebben gekregen
Hahaa indd! Gelukkig mijn EFS/showdown bestelling niet geannuleerd! Deze lijkt me toch de mooiste vergeleken die andere bakken.

Back
Bovenaan