MonsieurFlip
VWC lid
Kan deze voor 120 kopen, doen?
Edit, foutje, lukt me niet voor die prijs
Edit, foutje, lukt me niet voor die prijs
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je hem echt wil zou ik het zeker doen. Ervan uitgaande dat er een kortingsactie komt, zal Magnum zelf deze op z'n goedkoopst voor €127,50 aanbieden.Kan deze voor 120 kopen, doen?
Ik twijfel er ook aan, maar heb hem maar gewoon besteld zojuist. Zeer mooi doosje zo te zien!Iemand al een bevestiging dat dit een omlabeling is van de extreme firework show? Dan is 127 hem zeker waard.
Nee dat is 'ie niet.
Yup, de films tegelijk langs elkaar aangezet en zie alleen verschil bij cake 2.Yep, cake 2 wijkt iets af van de EFS, alsnog zeer fraai!
Broekie zal het wel weten tochVolgens mij wel hoor
Weet ik niet.Broekie zal het wel weten toch
Een directe omlabeling kan het sowieso niet zijn omdat de 2e cake anders is, maar ik denk dat hij wel uit dezelfde fabriek kan komen o.i.d.?
Overigens zetten ze hem in Breda wel weg als 1.2" The Showdown* (omlabeling Extreme Fireworks). Nu hoop ik dus wel dat ik de Extreme Fireworks Show krijg die ik besteld heb en niet de omlabeling die dus feitelijk geen omlabeling is.
Mailtje sturen, als ze een alternatief leveren ben je niet verplicht die af te nemen als je dat niet wil. Is een teleurstelling uiteraard maar wel je vrije keus.Overigens zetten ze hem in Breda wel weg als 1.2" The Showdown* (omlabeling Extreme Fireworks). Nu hoop ik dus wel dat ik de Extreme Fireworks Show krijg die ik besteld heb en niet de omlabeling die dus feitelijk geen omlabeling is.
Mailtje sturen, als ze een alternatief leveren ben je niet verplicht die af te nemen als je dat niet wil. Is een teleurstelling uiteraard maar wel je vrije keus.
Mailtje sturen, als ze een alternatief leveren ben je niet verplicht die af te nemen als je dat niet wil. Is een teleurstelling uiteraard maar wel je vrije keus.
Knetter heeft de nodige ervaring met Breda denk ik zo![]()
Ook dit soort ervaringen hier delen is fijn voor anderen die daar boodschappen (willen) doen. Top service verdient applaus maar andersom is ook in hun nadeel. Samen wordt het mooier![]()