1.2" The Showdown 100sh

Iemand al een bevestiging dat dit een omlabeling is van de extreme firework show? Dan is 127 hem zeker waard.

De effecten in het begin en op het eind zijn hetzelfde maar halverwege zie je toch andere effecten. Zal dus geen omlabeling zijn.

Een directe omlabeling kan het sowieso niet zijn omdat de 2e cake anders is, maar ik denk dat hij wel uit dezelfde fabriek kan komen o.i.d.?

Overigens zetten ze hem in Breda wel weg als 1.2" The Showdown* (omlabeling Extreme Fireworks). Nu hoop ik dus wel dat ik de Extreme Fireworks Show krijg die ik besteld heb en niet de omlabeling die dus feitelijk geen omlabeling is.

Overigens zetten ze hem in Breda wel weg als 1.2" The Showdown* (omlabeling Extreme Fireworks). Nu hoop ik dus wel dat ik de Extreme Fireworks Show krijg die ik besteld heb en niet de omlabeling die dus feitelijk geen omlabeling is.

Breda blijft Breda he :rolleyes:

Mailtje sturen, als ze een alternatief leveren ben je niet verplicht die af te nemen als je dat niet wil. Is een teleurstelling uiteraard maar wel je vrije keus.

Ook dit soort ervaringen hier delen is fijn voor anderen die daar boodschappen (willen) doen. Top service verdient applaus maar andersom is ook in hun nadeel. Samen wordt het mooier 😉

Zolang die qua burst & spreiding maar vergelijkbaar is met de Extreme Fireworks ben ik helemaal tevreden. Vind die nieuwe cake 2 eigenlijk wel gaaf, dat spider effect zie je niet zo vaak meer.

Mailtje sturen, als ze een alternatief leveren ben je niet verplicht die af te nemen als je dat niet wil. Is een teleurstelling uiteraard maar wel je vrije keus.
Knetter heeft de nodige ervaring met Breda denk ik zo :p
Ook dit soort ervaringen hier delen is fijn voor anderen die daar boodschappen (willen) doen. Top service verdient applaus maar andersom is ook in hun nadeel. Samen wordt het mooier 😉

Ik zal hem denk ik ook niet accepteren als alternatief. Vervangers hoeven op zich zeker niet slecht te zijn maar als je met zorg een collectie samenstelt zit je er lang niet altijd op te wachten.

Gototop slaat de spijker op z'n kop. Een email sturen naar bredavw is helaas net zo zinvol als water halen met een emmer vol gaten. Dat betekent dus feitelijk dat het onzeker is wat ik krijg tot het moment dat m'n bestelling uit de bunker komt.

Back
Bovenaan