1.2" Temptation Willow

Mooie bak maar had toch al wat last van de wind vanavond. Ik schiet deze alleen bij heel weinig wind, anders laat ik 'm een jaartje staan.

Yep, deze was erg gaaf maar schiet 'm alleen bij zeer weinig wind. Nu was het 3/4bft gok ik en had toch al aardig last van de wind.

Deze batch is duidelijk anders dan afgelopen jaar. Kleurtjes zitten nu gemixt door de cakes heen ipv elke cake een andere kleur en de finale van elke cake heeft nu crackling ipv alleen volledig de laatste cake.

Deze batch is duidelijk anders dan afgelopen jaar. Kleurtjes zitten nu gemixt door de cakes heen ipv elke cake een andere kleur en de finale van elke cake heeft nu crackling ipv alleen volledig de laatste cake.

Yep viel mij ook op. Burst was hard, de spreiding was goed, maar de wind doet deze box echt niet goed. Hij staat daardoor matig op beeld want de effecten verwaaien heel erg.

Weinig over van de volgorde van effecten, vooral de prachtige witte blink tips missen. De verfijndheid van het goud lijkt ook minder. Jammer, was één jaar onderscheidende topper, nu op de grote hoop van gewoon prima boxen.

Weinig over van de volgorde van effecten, vooral de prachtige witte blink tips missen. De verfijndheid van het goud lijkt ook minder. Jammer, was één jaar onderscheidende topper, nu op de grote hoop van gewoon prima boxen.

Het waaide nogal. Ik denk dat met windstil die perfect is.

Ja, die. Het is voller, normalere brocade ipv meer fijner kamuro (crown?) achtig, meer magn/ti ofzo er in. Dat ligt niet aan wind want deze vorig jaar hier met 5bft in de straat gehad. Normalere bak nu, beetje ratjetoe effecten ipv het strakke stijlvolle van vorig jaar. Een Primark tov een Bijenkorf ofzo. Benieuwd of alle batches zo zijn.

Laatst bewerkt:
Vorig jaar besteld, maar niet geleverd gekregen door afkeuring. Erg jammer gezien de versie van vorig jaar echt een stuk beter lijkt. Zoals ik 'm gisteren gezien heb zou ik 'm niet aanschaffen.

Ik vond deze gisteren stukken minder dan tijdens de Magnum/Vuurwerkexpert demo dit jaar. Wind zal daarin meespelen maar gevoelsmatig was het effect ook minder vol en de tips waren er maar heel erg kort.

Heel jammer dat de witte blinkende tips ineens zijn verdwenen.. Dat maakte voor mij deze box juist zo mooi. Dubbel zo vervelend nu de Pirates of the Caribbean is afgekeurd, welke ook van die fraaie blinkende witte tips had.. :sad:

Ligt het aan mij of vallen alle boxen/compounds beetje tegen die voorheen helemaal werden geprezen?
Gevalletje naam gemaakt en dan laten verwateren?

De blinking tips zouden DE reden voor aanschaf zijn. Deze kan dus van de wensenlijst af.

Waar is de willow? Of is het nu gewoon enkel een Temptation. Hoop toch dat het iets beter gaat presteren dan op deze video.
Geen paniek, in het echt zie je veel en veel meer dan op deze video. Met alle respect: deze video is niet zo goed en geeft daarom totaal geen beeld van wat we daadwerkelijk op de demo hebben gezien. Tip aan @chromeeh dan ook om eens met de instellingen van de camera te spelen zodat de video’s wat beter worden. Nu voegt de video eigenlijk net niks toe aan wat er al is.

Back
Bovenaan