1.2" Temptation Willow

Dat lijkt een minder ding dan vorig jaar en wat er in de straat stond. Haastiger, slordiger boeketten, laatste cake meer chrys dan popping tips...

zag bij de topic over de big booster dat de product video is opgemomen met windkracht 4 en veel regen misschien is dat wel een reden dat hij minder overkomt. ook al denk ik het niet. Ik vind het ook veel te slordig maar des al niet te min ben ik wel heel benieuwd wat deze compound te bieden heeft daarom, heb ik hem ook zeker besteld nu maar hopen dat het geen fout is.

zag bij de topic over de big booster dat de product video is opgemomen met windkracht 4 en veel regen misschien is dat wel een reden dat hij minder overkomt. ook al denk ik het niet. Ik vind het ook veel te slordig maar des al niet te min ben ik wel heel benieuwd wat deze compound te bieden heeft daarom, heb ik hem ook zeker besteld nu maar hopen dat het geen fout is.
De wind viel mij ook al op, het is flink aan het waaien in deze video. Laten we het positief bekijken. Ook zie ik dat er nog geen officiële video van Magnum was voor deze box. De video's van de omlabelingen hiervan waren niet de officiële. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze nieuwe video's hebben geüpload.

Big Booster, Temptation Willow, Big Box, het is allemaal hetzelfde artikel alleen met een ander label.

De Big Booster komt helaas maar heel beperkt binnen en daarom leveren we vooral de Temptation Willow uit. Tijdens de demo schoten we een Big Booster, tijdens de productvideo van de Temptation Willow ook, uit dezelfde badge. Grootste verschil is echter dat tijdens de demo was het windstil en tijdens de productvideo waaide het minstens kracht 4 en regende het.

Mvg, Team Magnum Vuurwerk

Zojuist gevraagd om duidelijkheid te krijgen

Had deze tekst ook bij de big booster neergezet. Het ligt echt aan het weer. Je kan de wind ook goed horen. En regen hoef ik niet eens over te beginnen. Op de demo was dit 1 van de toppers

Dit is echt een box die je moet meemaken, wij hebben deze geschoten tijdens een mindere windpiek met oud en nieuw. Met de burst zit het dik in orde die is snoeihard, tot circa 3 bft is dit echt een topper.

Zelfde verhaal geld bij bijvoorbeeld de Kyoto Kamuro. Wil je meer zekerheid dan zoek je een box met een robuuster effect.

Helaas had ik deze zelf gefilmd, ik wou deze juist extra goed op beeld. Vervolgens doorgestuurd via whatsapp en de eerste film verwijderd. Kwaliteit is dus achteruit, maar mijn lach zegt al genoeg :cool:

Haa! Komt op de film al beter over. Het is ook een zeer windgevoelig effect, net zoals de Funkeweide bijv. Hopen op windkracht 1 tijdens O&N anders blijven ze op de plank.

Wij vonden hem afgelopen jaar dat hij het prima hield met de wind! Alleen weet niet hoe de nieuwe batch gaat zijn uiteraard
Heb toch de gok genomen en besteld met de 25% actie van Magnum! Maar heb er wel vertrouwen in dat het goedkomt Magnum/Broekhof kennende.

En ja..... er is altijd een kleine kans op een maandagochtend product, maar dat heb je met heel veel producten die je aanschaft.

had de big booster verleden jaar en was echt wel een dik blok ,goede burst knallen en hele brede boeketten,mogelijk pak ik hem er dit jaar ook wel weer bij,redelijk geprijsd voor een 30mm blok naar mijn idee. 129 hier in de outlet van vechtweelde

helaas zie ik volgens mij een opname/filmpje vd nieuwe batch op de site van magnum die er aan komt (dus ook weer gewoon leverbaar) maar is volgens mij redelijk afgezwakt op elk vlak ??? jammer en dan toch misschien de 1.2 inch freestyle madness ervoor in de plaats nemen

Gast 24030 zei:
helaas zie ik volgens mij een opname/filmpje vd nieuwe batch op de site van magnum die er aan komt (dus ook weer gewoon leverbaar) maar is volgens mij redelijk afgezwakt op elk vlak ??? jammer en dan toch misschien de 1.2 inch freestyle madness ervoor in de plaats nemen
No worries. Een paar posts hierboven is daar uitleg over gegeven (#306 en #307). Het waaide en regende tijdens die opnames nogal hard. Tijdens de Magnum Demo in oktober zijn er heel veel video's door vuurwerkliefhebbers gemaakt van de Big Booster/Temptation Willows (die laatste zal vooral uitgeleverd worden) en toen was deze top!

Laatst bewerkt door een moderator:
sorry maar sla toch een beurt over ,komt naar mijn idee nog steeds niet in de buurt vd batch die ik verleden jaar heb gestookt ,gzd is er genoeg ander leuks verkrijgbaar dat scheelt

Back
Bovenaan