1.2" Temptation Willow

Tis bekant nu al de doos van het jaar en niemand van ons heeft hem nog in de kofferbak gehad. Mooie hobby hebben we toch :applause:

Dat was even schrikken. Bericht van de magnum dealer dat de temptation willow op was. De schrik was snel voorbij toen ik de vraag las of ik akkoord was met de Big Booster als vervanger. :angel:

Hmm das dan wel jammer, dat de kans slinkt er 1 (of omlabel) in de outlet volgend jaar te scoren

Iemand deze al live gezien? Bv op Duitse demo's? Ik heb deze besteld toen met de Magnum actie maar ik zit nog steeds met de tijdsduur op de doos staat 40 seconden..

Iemand deze al live gezien? Bv op Duitse demo's? Ik heb deze besteld toen met de Magnum actie maar ik zit nog steeds met de tijdsduur op de doos staat 40 seconden..

Die 40 seconden op de doos is onjuist :wink:

Deze box staat heel hoog op mijn lijstje! Erg benieuwd hoe deze presteert de 31e.

Na lang twijfelen ook maar besteld, kan haast geen miskoop zijn. Samen met de Cairo Crackling. Wordt afgehaald in Den haag door iemand die hier heenkomt, want hier in de regio is dat niet meer te krijgen. :p

Word bij mij ook vervangen door de 1.2'' Big Booster of ik kan een ander artikel kiezen of geld terug product is niet op tijd vanuit China in Nederland.

Back
Bovenaan