Pyro_024
VWC lid
Ja, ik ook zelf denk ik een drukfout anders is het zonde van de mooie willows als die echt maar 40 seconden is.Hier ook besteld, ben heel benieuwd. Maak me nog wel een beetje zorgen over de 40sec op de doos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ik ook zelf denk ik een drukfout anders is het zonde van de mooie willows als die echt maar 40 seconden is.Hier ook besteld, ben heel benieuwd. Maak me nog wel een beetje zorgen over de 40sec op de doos.
ja echt! En het meest besproken op ons forumTis bekant nu al de doos van het jaar en niemand van ons heeft hem nog in de kofferbak gehad. Mooie hobby hebben we toch![]()
Iemand deze al live gezien? Bv op Duitse demo's? Ik heb deze besteld toen met de Magnum actie maar ik zit nog steeds met de tijdsduur op de doos staat 40 seconden..
Weetje dat zeker waar heb je dat vandaan? Ik ben ook erg benieuwd na deze![]()
Dan komt het goedHoe jouw box in de straat gaat presteren weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat ik een productie versie ergens heb voorbij zien komen die netjes over de minuut ging![]()
Kan zijn dat dealer gewoon te laat was met bestellen bij Magnum/Broekhoff...Word bij mij ook vervangen door de 1.2'' Big Booster of ik kan een ander artikel kiezen of geld terug product is niet op tijd vanuit China in Nederland.
Word bij mij ook vervangen door de 1.2'' Big Booster of ik kan een ander artikel kiezen of geld terug product is niet op tijd vanuit China in Nederland.
En Big Box, kan ookTemptation Willow en Big Booster zijn hetzelfde!
Dat klopt heb ik ook gezien maar 1.2" Big Booster is een omlabeling wist ik niet dus niet zo probleem.Ik heb toch echt foto's gezien in het Magnum bezoek met hele stapels Temptation Willows...
Dat kan natuurlijk ook.Kan zijn dat dealer gewoon te laat was met bestellen bij Magnum/Broekhoff...