1.2'' Spinnerz 2 Colorz

Was vorig jaar een mooie bak. Allen de vertraging was killing. Complete tempo weg. Zou hem niet snel weer kopen.

Hier kwam toch wel de hardste Burst van af! Pauzes waren soms te lang, maar die klappen maakten alles wel goed.

:handsup:Wat een heerlijk ding idd pauze's totaal niet storend. Keiharde burst galmde mooi over de weilanden heen

Dit was ook een goeie bak, voor die kwart dan! De laatste cake was bij mij totaal anders! Iets met glitter willows! Jammer maar helaas!

Ook hier bijna niets te merken van overgangen. Wat een kwaliteit heeft deze box zeg, echt 1 van de toppers die er te krijgen is voor mij persoonlijk.

Staat dit jaar in de straat. Volg hem al even, maar voor 69 euro vandaag besteld.

#duurt alleen nog even allemaal :p

Wat een geweldige compound was dit! Voor mij één van de beste producten die ik tijdens de jaarwisseling heb afgestoken. Het tempo is snel waardoor de lucht continue gevuld is. De effecten zijn natuurlijk helemaal gaaf, de spinners lichten de straat mooi op en geven een gaaf geluid en de kleuren daarboven zijn zeer helder en groot uitgevoerd. Over het algemeen kosten de boxen uit deze lijn relatief weinig vergeleken met andere boxen van dit formaat.

Back
Bovenaan