1.2" Rainbow Chry [Uitloop 2022]

Wat een fenomenale box. Kun je kort of lang over praten, dit is top-of-the-top vuurwerk. Wat mij betreft een must-have!

Bovenaan de lijst gezet, in hoofdletters, met een uitroepteken

Erg fijne bak. Maar is dit daadwerkelijk productie? "Vermoedelijk" en "productiekwaliteit" maakt dit niet waterdicht. De gekleurde sterren komen ook tot op de grond. Vandaar enige twijfel en voorzichtigheid.

Is er iemand vanuit Magnum (of broekie) die duidelijkheid kan verschaffen?

Erg fijne bak. Maar is dit daadwerkelijk productie? "Vermoedelijk" en "productiekwaliteit" maakt dit niet waterdicht. De gekleurde sterren komen ook tot op de grond. Vandaar enige twijfel en voorzichtigheid.

Ik hoorde van een aanwezige dat dit daadwerkelijk productie is, de geschoten producten kwamen rechtstreeks uit de bunkers.

Ik was er ook bij en mijn video komt binnenkort. Het is 100% productie, ik heb een foto van de doos gemaakt en gebruikt als thumbnail voor de video...

Zojuist een filmpje gevonden van de productie van de 1.2" Rainbow Chry. Vermoedelijk zijn dit de beelden van de besloten demo avond die onlangs plaats heeft gevonden.

Zowel op deze film als die van gizmo komt de box goed over. Lekker agressief en je ziet de kleursterren lekker doorschieten dus de burst is inorde.

Nu eens kijken waar we deze voor een leuke freak prijs kunnen vinden.

Vind hem wel minder overkomen dan de demo vorig jaar, maar de kleuren zijn aanwezig en het lijkt erop dat de crackling iets feller is wat toch wel lekker is voor een rambak. Demo vorig jaar lijkt de spreiding en het effect voller, maar iets minder fel.
Mooie om in de gaten te houden, dat zeker.

Pffffff wat een drama. Ben er klaar met al die samples. Wat een t*ring zooi! Ik ben normaal gesproken nooit zo negatief, maar dit slaat echt alles!! Waar is de mooie volle chry crackling gebleven wat deze box maakt? Sorry maar dit vind ik troep.

Edit: Ik zie het al! Het zit in de mines :bonk: Kan wel huilen dat ik er twee heb besteld

Volgens mij doet deze box precies het zelfde als op de eerste demo, maar ligt dit gewoon aan verschil in camera gebruik. Er staat er hier overigens ook maar een te pruttelen en op de demo waren het er 2.

Volgens mij doet deze box precies het zelfde als op de eerste demo, maar ligt dit gewoon aan verschil in camera gebruik. Er staat er hier overigens ook maar een te pruttelen en op de demo waren het er 2.

Dat is inderdaad al een paar keer gezegd. En de mensen die er live bij waren hebben staan smullen. Ik begrijp sommige reacties ook niet zo goed Gupje. Denk toch een stuk kruitstress i.c.m. Corona-moeheid... :wink:

Ik sluit me daarbij aan. Wat een gejank steeds. Koop dan lekker alleen producten die al wat jaren meegaan als je dit soort videos niet kan handelen. Zulke overtrokken reacties man...

Dat ziet er wel serieus lekker uit zo hoor, kleuren ogen prima en is mijns insziens ideaal om per 2 te schieten voor een stukje chaos!

Pffffff wat een drama. Ben er klaar met al die samples. Wat een t*ring zooi! Ik ben normaal gesproken nooit zo negatief, maar dit slaat echt alles!! Waar is de mooie volle chry crackling gebleven wat deze box maakt? Sorry maar dit vind ik troep.

Edit: Ik zie het al! Het zit in de mines :bonk: Kan wel huilen dat ik er twee heb besteld

Denk dat deze box in vergelijking met de samples het minst zal tegenvallen. Samples blijft wel echt een hoofdpijn dilemma. Waar ik me na een demo nog het meest aan erger is dat als ik jullie hiervoor waarschuw jullie dit niet 'leuk' vinden, vaak worden deze post zelfs verwijderd omdat het te 'negatief' zou zijn. Je kan beter bewezen batches kopen bij freak winkels, weet je waar je aan toe bent.

Laatst bewerkt:

Geloof mij; aan de camera ligt het niet. Waar het bij deze box om draait zijn de volle crackling chrysantium sterren in zowel de mines als boeketten die in vol goud uiteen spatten. De camera legt deze sterren meer dan goed vast in de mines want daar zitten ze duidelijk wel in verwerkt, maar in de boeketten zie ik deze meer niet terug.... duidelijk een ander soort crackling en aan de camera zal het niet liggen.

Ik heb de film nog een paar bekeken en vergeleken met de sample en ben persoonlijk nog steeds teleurgesteld. Het is een leuke box, maar niet de “one of a kind” waar ik op gehoopt had. Ik zag dit echt als de Nederlandse Snowblind en dat is deze nu gewoon niet (de sample was dit wel). En zo moeilijk was het niet geweest lijkt mij gezien de goede sterren wel gewoon in de mines verwerkt zitten.

Hij zal zeker indruk maken gezien die 30mm is, maar niet naar zijn potentie.

Back
Bovenaan