Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Erg fijne bak. Maar is dit daadwerkelijk productie? "Vermoedelijk" en "productiekwaliteit" maakt dit niet waterdicht. De gekleurde sterren komen ook tot op de grond. Vandaar enige twijfel en voorzichtigheid.
Is er iemand vanuit Magnum (of broekie) die duidelijkheid kan verschaffen?
Erg fijne bak. Maar is dit daadwerkelijk productie? "Vermoedelijk" en "productiekwaliteit" maakt dit niet waterdicht. De gekleurde sterren komen ook tot op de grond. Vandaar enige twijfel en voorzichtigheid.
Is er iemand vanuit Magnum (of broekie) die duidelijkheid kan verschaffen?
Ik was er ook bij en mijn video komt binnenkort. Het is 100% productie, ik heb een foto van de doos gemaakt en gebruikt als thumbnail voor de video...
Zojuist een filmpje gevonden van de productie van de 1.2" Rainbow Chry. Vermoedelijk zijn dit de beelden van de besloten demo avond die onlangs plaats heeft gevonden.
Volgens mij doet deze box precies het zelfde als op de eerste demo, maar ligt dit gewoon aan verschil in camera gebruik. Er staat er hier overigens ook maar een te pruttelen en op de demo waren het er 2.
Beetje offtopic maar wanneer gaat jullie shop online?Dat is inderdaad al een paar keer gezegd. En de mensen die er live bij waren hebben staan smullen. Ik begrijp sommige reacties ook niet zo goed Gupje. Denk toch een stuk kruitstress i.c.m. Corona-moeheid...![]()
Pffffff wat een drama. Ben er klaar met al die samples. Wat een t*ring zooi! Ik ben normaal gesproken nooit zo negatief, maar dit slaat echt alles!! Waar is de mooie volle chry crackling gebleven wat deze box maakt? Sorry maar dit vind ik troep.
Edit: Ik zie het al! Het zit in de minesKan wel huilen dat ik er twee heb besteld
Volgens mij doet deze box precies het zelfde als op de eerste demo, maar ligt dit gewoon aan verschil in camera gebruik. Er staat er hier overigens ook maar een te pruttelen en op de demo waren het er 2.