1.2" Insane Crown Bomber 100 shots

Blijf steeds denken dat ik deze weer heb besteld, maar deze had ik vorig jaar. :bonk:

Ben benieuwd of de Firestarter nog op een demo wordt geschoten.

En toch vind ik het op film niet heel slecht overkomen, ook vanaf een aardige afstand gefilmd toch? Denk dat als je in een straatje staat straks het toch wel prima gaat.
Ga ik ook vanuit. Heb er twee en laat het zo. Vind het nog meevallen. Plus er zijn nog zoveel meer producten waarvan we zonder kooi nog niet weten hoe die presteren.

Oei.. heeft enorm veel ingeleverd. Jammer. Voor dat geld is er beter te krijgen.

Ben dan nu ook benieuwd hoe andere bakken in aangepaste vorm (zonder kooi) gaan presteren. Hopelijk is de nieuwe transbomber ook niet slap.

Het was wel enigzins te verwachten. Op de Broekhoff demo presteerde hij top en werd er geroepen dat ICB productie was. Ik ken mijn pappenheimers inmiddels wel en had daar al zo mijn vraagtekens bij. En zie de uitwerkingen vallen weer tegen. Wel of geen kooi speelt hier natuurlijk ook een rol Ik heb er zelf ook 2 in bestelling staan en ik ga er van genieten.

Ik vind het erg lastig te beoordelen vanaf film. Deze bak is op een demo voorheen ook weleens minder goed bevallen en de andere demo sta je dichterbij of schieten ze er 3 op een rij en dan is ie direct overweldigend. Ik heb daarom wel het vertrouwens dat deze in de straat gewoon indrukwekkend overkomt als voorheen, idealiter met niet teveel wind.

Back
Bovenaan