1.2'' Glitter Willow 2 Colorz

Wat is een beetje de freakprijs hiervoor? Zie hem nu staan voor 95 euro, maar dat vind ik niet echt een schappelijke freakprijs.

Vorig jaar zag je die voor aanzienlijk scherpere prijzen staan dan nu (meen hem zelfs voor 65 euro te hebben gezien). In het noorden van het land voor 80 euro.

Wat is een beetje de freakprijs hiervoor? Zie hem nu staan voor 95 euro, maar dat vind ik niet echt een schappelijke freakprijs.
Heb hem dit jaar voor 70 euro geloof ik. Vorig jaar voor 69. Staat er nu op voor 80.
Vind zelf 95 wel prijzig voor een actie. Maar misschien hebben ze beperkte voorraad nu. Hij is overigens wel heel vet!

Dé geschikte freakprijs hiervoor is uiteindelijk het bedrag dat je er zelf voor over hebt. €95 is een prima prijs, maar zoals al eerder vermeld, hij is her en der goedkoper aangeboden afgelopen seizoen. Mocht de prijs komen te liggen rond de €85 zou ik niet nadenken.

Dé geschikte freakprijs hiervoor is uiteindelijk het bedrag dat je er zelf voor over hebt. €95 is een prima prijs, maar zoals al eerder vermeld, hij is her en der goedkoper aangeboden afgelopen seizoen. Mocht de prijs komen te liggen rond de €85 zou ik niet nadenken.

thanks djaimy, en voor je reactie in der hammer topic. Ik hou mn ogen open

Vorig jaar ging deze bij mij op in de mist.. Laatste blok wat de lucht in ging. €95 euro is nog steeds wel een schappelijke prijs voor deze bak.

Oef deze is toch ook een topper zeg! Drie jaar achter elkaar gehad. Afgelopen jaar niet, nu maar even kijken of ik deze nog voor een mooie prijs op de kop kan tikken.

Oef deze is toch ook een topper zeg! Drie jaar achter elkaar gehad. Afgelopen jaar niet, nu maar even kijken of ik deze nog voor een mooie prijs op de kop kan tikken.

Zonde man, die hadden wij onlangs in Huissen bij onze Openingsaanbiedingen zitten voor een zeer strakke prijs!!

Als je interesse hebt, stuur maar een PM. Dan kijken we ff wat we nog voor je kunnen regelen!

Onbegrijpelijk dat die eruit zijn, kwalitatief gewoon top van de nederlandse boxxen. Wat zou de reden zijn?

Over de hele linie zie je bij alle importeurs dat de nadruk op kleiner kaliber en meer schoten is komen te liggen. Ik kan me zo voorstellen dat daarvan meer wordt verkocht in december. Dit jaar is volgens mij een spectaculair aantal nieuwe compounds op de markt gekomen, maar bitter weinig daarvan is 30mm. Geen fijne ontwikkeling wat mij betreft.

Ja helaas wel, blijkbaar ziet de consument toch graag wat meer variatie voor zijn geld? Samen met de Spinnerz 2 colorz en de Titanium Brocade 2 Blue zijn dit toch boxen met een enkel effect.

Ja helaas wel, blijkbaar ziet de consument toch graag wat meer variatie voor zijn geld? Samen met de Spinnerz 2 colorz en de Titanium Brocade 2 Blue zijn dit toch boxen met een enkel effect.

Nou ja, als ik naar mn eigen omgeving kijk, zullen de meeste ook sneller bijvoorbeeld de Mix It Up of Massive Blinkerz kopen. Zoals je zegt vanwege de variatie, maar vooral ook omdat je tevens 100 schoten hebt voor een goedkopere prijs. Die hoeven echt niet een 30mm bak te hebben, als de kwaliteit van de goedkopere box maar 'goed genoeg' is.

Nou ja, als ik naar mn eigen omgeving kijk, zullen de meeste ook sneller bijvoorbeeld de Mix It Up of Massive Blinkerz kopen. Zoals je zegt vanwege de variatie, maar vooral ook omdat je tevens 100 schoten hebt voor een goedkopere prijs. Die hoeven echt niet een 30mm bak te hebben, als de kwaliteit van de goedkopere box maar 'goed genoeg' is.

Het verschil tussen 25mm en 30mm is niet heel erg groot in Nederland, dus ik denk dat je als importeur zijnde liever een 144 shots 25mm 2KG compound verkoopt dan een 100 shots 30mm 2KG compound. In dit geval verkoopt meer schoten natuurlijk veel beter en de gewone consument / semi liefhebber zal het verschil tussen 25mm en 30mm amper merken, mits goed uitgevoerd natuurlijk. Beetje spelen met de stijghoogte doet ook al een hoop.

Je merkt dat de importeurs daar sinds een paar jaar steeds meer op in spelen. Net zoiets als de Special bakken van Katan. Je denkt al snel dat het super goedkoop is, maar je vergeet dan al snel dat het maar 100 schoten met 25mm is.

Ik heb het niet bevestigd gekregen vanuit Vuurwerktotaal, maar ga er maar vanuit dat het gebrek aan variatie de reden is. Zo ook toen Vuurwerkmania begon (''Zen'') waarbij er single effect boxen op de markt kwamen: de consument wilt gewoon zoveel mogelijk vuurwerk, zoveel mogelijk effecten voor de beste prijs. Single effect boxen passen daar gewoon niet in, helaas. De boxen uit deze lijn waren namelijk echt voortreffelijk, vooral deze. Zonde!

Heel erg zonde, mocht de Prisma Willow Probox presteren hebben we toch een mooie vervanger bij Bon.

Back
Bovenaan