1.2'' Glitter Willow 2 Colorz

Blij dat ik deze nog heb kunnen bemachtigen voor 80€ eerder in november :sint: gewoon een goede box met krachtige burst

opzicht geen verkeerde box, viel alleen in het niets na de topper kingstown hangover.
mist de eerste 2 schoten.

Is ook een totaal andere box... En het kan zijn dat Lesli weer heeft lopen prutsen met de batches. Al zouden het alleen oude moeten zijn...

Bij mij staat deze per 6 in de finale dit jaar... ben benieuwd. 4 van de 6 voor 75 euro per stuk kunnen kopen. Dus ik mag niet klagen.

Op de valreep nog besloten deze te halen toen ik hoorde dat de winkel in de buurt er nog 1 had.
Mooie bak, alleen die wind... :sad:

Deze stond tweemaal op het menu vandaag vanwege de wind van gisteren. Dikke effecten, felle kleuren en het tempo was prima! Zou er zo de hoofdprijs voor willen neerleggen. Vond het met de wind van vanavond al best verwaaien, laat staan gisteren met 2 x zoveel windkracht...

Laatst bewerkt:
Ik heb ook weer onwijs van deze bak genoten en zal hem zonder nadenken dit jaar weer kopen en dan liefst deze keer met de Spinnerz 2 Colorz er ook weer bij :)

Blijft een prachtige box, in mijn ogen wellicht 1 van de beste 100sh! Maar de prijs vind ik nu echt bizar hoog, hierdoor laat ik hem staan. 99,- 119,- en 129,- heb ik de laatste jaren neergelegd…… maar 179,- advies is te gek.

Dit is inderdaad een van de beste 30mm 100sh compounds maar de laagste prijs die ik tegen ben gekomen was 140 Euro (vorig jaar nog voor 100 gekocht) en dan pak ik liever een goedkopere 30mm 100sh Broekhoff/Magnum compound die wel in de prijsklasse 100-110 te krijgen waren of een mooie multi-shape box voor dat geld (of een paar tientjes meer).

Deze topper gelukkig nog voor 85 euro kunnen meepakken in juni. Prijzen die je nu ziet gaan nergens meer over helaas... Heb deze al een keer geschoten dus weet wat ik kan verwachten, maar hij is echt erg goed.

Deze topper gelukkig nog voor 85 euro kunnen meepakken in juni. Prijzen die je nu ziet gaan nergens meer over helaas... Heb deze al een keer geschoten dus weet wat ik kan verwachten, maar hij is echt erg goed.

Dat is echt een zeer goede prijs geweest voor deze box. Hij is idd top!

Hier stond deze voor rond 120 a 130,- een tijdje terug. Ik twijfelde er wel over, maar uiteindelijk vond ik het toch te duur. Zou 'em nog steeds wel eens live in actie willen zien. Net zoals de Spinnerz... :sad:

Hier stond deze voor rond 120 a 130,- een tijdje terug. Ik twijfelde er wel over, maar uiteindelijk vond ik het toch te duur. Zou 'em nog steeds wel eens live in actie willen zien. Net zoals de Spinnerz... :sad:

Als je hem tegenkomt voor rond de 120 Euro is het nog steeds de moeite en je krijgt er zeker geen spijt van als je deze koopt. De Spinnerz gaan we helaas niet meer live in actie zien, deze komt niet meer en vorig jaar was deze afkeur dus de voorraad mocht niet meer uitgeleverd worden.

Spinnerz is nog wel te krijgen in Duitsland. Volgens mij zit deze ook nog in het Lesli DE aanbod.

Hij staat bij een paar shops in DE op de site, helaas geen gevonden die een beetje dicht bij de grens zit. Volgens een Lesli dealer die dicht bij de grens zit is deze niet meer te bestellen, ik had daar al navraag gedaan.

In Zuiden des lands staat deze nog voor 139.95 in Eersel bij Orka Vuurwerk en krijgt er nog gratis vuurwerk bij twv 50

Back
Bovenaan