1.2'' Glitter Willow 2 Colorz

Prachtige box inderdaad. Per 3 geschoten afgelopen jaar in de show, waar hij wegviel in het geweld van de finale. Maar na voorgaande jaren en op bovenstaande film is het gewoon duidelijk dat het een topbox is. Echt schitterend met die kleuren.

Persoonlijk vind ik deze dikker dan de spinnerz 2 colorz. Hele mooie willows! Deze gaat weer op de verlanglijst! Enjoy the movie :handsup:

Alle filmpjes hebben me toch overgehaald om deze kleurrijke rammert te kopen. Blij dat ik er toch even 2 in de straat heb staan. Met de Mega Willows wordt het wel een prachtig stukje in de show.

Vond dit dit jaar ook echt weer een prima box. Echt eentje die er altijd wel bij zit. Burst was prima wat mij betreft.

Een van de weinige compounds die niet gaat vervelen met 4 de zelfde cakes.
Als ik 'm tegenkom in der loop van 't jaar voor rond de 75,- komt ie er bij.

Inderdaad, deze box blijft een topper, zeker voor de bedragen waar hij veelal voor wordt aangeboden in freakacties. Burst is prima in orde, maar vooral de kleuren maken deze box tot een topper. Heerlijk effect!

Wat een topper is dit toch. Afgelopen jaar een keertje overgeslagen, maar als ik die beelden zo zie wil ik hem toch wel weer graag in de straat.

Inderdaad, deze box blijft een topper, zeker voor de bedragen waar hij veelal voor wordt aangeboden in freakacties. Burst is prima in orde, maar vooral de kleuren maken deze box tot een topper. Heerlijk effect!

Wat is een beetje de freakprijs hiervoor? Zie hem nu staan voor 95 euro, maar dat vind ik niet echt een schappelijke freakprijs.

Back
Bovenaan