1.2'' Glitter Willow 2 Colorz

Deze meegekregen in plaats van de spinnerz 2 colorz, maar ik kwam er pas achter tijdens het afsteken.. Desondanks echt een prachtige box. Prachtig heldere kleuren. Inderdaad doodzonde van de pauzes ertussendoor, duren echt veel te lang. De compounds missen ook allemaal een finale. Ik snap dat het moeilijk is i.v.m. de decibels, maar een all in once als laatste cake had het helemaal afgemaakt.

Ik had bijna de hele serie van deze cakeboxen afgestoken tijdens de jaarwisseling. Dit was echt één van de toppers die er tussenuit sprong! Tempo was moordend (pauzes daar buiten gelaten), effecten waren prachtig gekleurd en groots. Prijs in de voorverkoop is goed te noemen. Dit is er zo´n één die er voor dit jaar weer bij moet zijn.

Deze meegekregen ipv de mega pangu box 1 bij Rowy. Was positief verrast. Wat betreft kwaliteit burst en spreiding kan hij meer dan prima mee met het EVO en pangu geweld, maar dan wel in een moordend tempo met prachtige kleuren. Ik baalde toch flink dat ik de mega pangu box moest missen, maar deze verzachtte de pijn toch wel degelijk.

Ik vond het echt een super goede box! Grote boeketten, mooie willows en prachtige, diverse felle kleuren. Dat hij zo snel is vind ik eigenlijk wel fijn, gewoon lekker in hoog tempo kleurtjes de lucht in rammen :D Samen met de Spinnerz 2 Colorz en de Snowstorm de I-shape bakken van de avond in de straat voor mij.

Film volgt later nog van deze geweldenaar. :)

Wat een prachtige box was dit. Een heerlijk tempo, prachtig effect en de kleuren komen er echt schitterend doorheen. Inderdaad wat jammer van de pauze's, maar ach, ik vond het zelf weinig tot geen afbreuk doen aan het product. Geschoten per 2 in de show, wat een heerlijk effect geeft dat. Vind het zelf de mooiste van de Volt! Flowerbed collectie!

Had deze gewonnen via de winacties; nogmaals bedankt VWT!
Cake 2 en 3 horen niet in deze box thuis, komen denk ik uit de Titanium Brocade 2 Blue?
Maakte verder niks uit, het tempo bleef namelijk lekker hoog. :)

Dat is wel zonde zeg van die 2e en 3e cake! Doet toch een beetje afbreuk aan de naam van de box vooral.. :p

Ik vond het echt een super goede box! Grote boeketten, mooie willows en prachtige, diverse felle kleuren. Dat hij zo snel is vind ik eigenlijk wel fijn, gewoon lekker in hoog tempo kleurtjes de lucht in rammen :D Samen met de Spinnerz 2 Colorz en de Snowstorm de I-shape bakken van de avond in de straat voor mij.

Film volgt later nog van deze geweldenaar. :)

Beter laat dan nooit. :D

Back
Bovenaan