1.2” Escape from Hell 216’s

Bij het openen van de box en een cake er uit te halen bleef hij al plakken aan de onderkant, aan de zijkant van de cakes voel je het ook.

Ah dankjewel. Dan mag ik heel erg in m'n handjes wrijven als ik de reacties hier lees.. Maar het moet natuurlijk niet kunnen vind ik zelf dat je ze zo nat uitlevert. Ongeacht de omstandigheden.

Voor de gene die deze box hebben besteld, zou iemand mij hier een PB kunnen sturen heb n.m.l vraagje over de samenstelling!

Gebeld naar mijn maniadealer om te vragen of de escape leverings problemen heeft.

Hij heeft mij te kennen gegeven dat levering is gestopt omdat ze te nat zijn. En niet meer worden uitgeleverd zou het morgen ophalen maar mag nu langs gaan kijken naar vervangend product of geld terug.

Ik zou even maar bellen als het nog moet ophalen.

Is dat wel zo veilig om zon box naast de kachel zetten? :shocked:
Of is de kans op ontploffingsgevaar nihil?

Hij staat hier ook voor de verwarming! voelde beetje vochtig aan... moet ik het papier nog verder eraf halen? of zal het zo wel goed drogen? maakt neem ik aan ook niet zoveel uit dat ze op de zijkant liggen?
20161230_152752.jpg

Doorlonten van deze bak ging vrij gemakkelijk! Makkelijker dan de Cruel Traction, die hele lange lonten heeft.

Mijne was helaas niet geleverd maar heb de Golden Illusion + wat losse cakes erbij gekregen dus ben alsnog tevreden :) (Had overigens 140 euro betaald met de actie van vwmania)

Rubro/VWmania er wel 'ns aan gedacht om gewoon plastic zakkie om hun boxen/cakes te doen? of is dat zo'n gigantische investering?

Mijn Escape from Hell heb ik bij Valk - Nijverdal opgehaald. Deze was netjes droog.
Verbaasde mij enigszins dat er geen kooi omheen zat (en ik kan mij niet voorstellen dat Valk die er heeft afgehaald). Maar vorig jaar hebben een aantal doorlont cakes zonder kooi mij positief verrast. Dus ik maak mij er niet zo'n zorgen om.

Overigens heeft de Escape from Hell dus NIET het doorlont systeem a la Rubro.
Wel zitten de lonten goed verspreid en op logische posities. Er is geen kans op overslag door de lont posities.

Escape from Hell 001.jpgEscape from Hell 002.jpgEscape from Hell 003.jpgEscape from Hell 004.jpgEscape from Hell 005.jpgEscape from Hell 006.jpg

Laatst bewerkt:
Overigens heeft de Escape from Hell dus NIET het doorlont systeem a la Rubro.
Wel zitten de lonten goed verspreid en op logische posities. Er is geen kans op overslag door de lont posities.
De Escape from Hell heeft wel het doorlontsysteem. Echter is er gebruik gemaakt van bundels van grijs schietlont.

De wijze waarop jij doorverbind is overigens wel slim. Aan de bovenzijde is namelijk niet te zien dat de cakes zijn doorgelont.

Back
Bovenaan