1.2” Escape from Hell 216’s

Gaan we het na de samples nu constant over kooien hebben?? :bonk:

Ik kan de discussie om de kooien heel goed begrijpen. Had vorig jaar voor het eerst een doorlontbox van cafferata waarvan later bleek dat die niet in een kooi zat. De boeketten waren heel slap en er was amper een burst aanwezig.

Dat is elk jaar het geval geweest.

Dat weet ik, ga ook al wat langer mee.
Het valt me alleen op dat het steeds meer over samples en kooien geroepen wordt om maar een beetje interessant te doen volgens mij. Zelfs als de productie wordt uitgeleverd gelooft men het nog niet.

Ik heb wel vertrouwen in deze box, kooi of veen kooi. Heb ieder jaar wel een aantal Event boxen in de collectie en ze hebben me nog nooit teleur gesteld.

Dat weet ik, ga ook al wat langer mee.
Het valt me alleen op dat het steeds meer over samples en kooien geroepen wordt om maar een beetje interessant te doen volgens mij. Zelfs als de productie wordt uitgeleverd gelooft men het nog niet.

Ik heb wel vertrouwen in deze box, kooi of veen kooi. Heb ieder jaar wel een aantal Event boxen in de collectie en ze hebben me nog nooit teleur gesteld.

Haha, sorry kerel maar ik "riep" dat echt niet om maar interessant te kunnen doen.

Er heerst hier desinformatie. De Rubro Blitz Transbomber t.w.v. 100 euro zou niet in een kooi zitten. Komt er opeens gisterenavond een foto aanzetten waar het karton (2/4 verpakking) wel een kooi bevat, terwijl van een kooi geen sprake zou zijn geweest. De Rubro Event Tsunami Box t.w.v. 150 euro (50 euro duurder dan de Transbomber!) is er zo een waar ik automatisch van uit ging dat die gekooid zou zijn, zeker na het zien van wat demo filmpjes. Opeens blijkt gisterenavond dat die zonder kooi wordt geleverd. De Rubro Event Flash Of The God's blijkt ook niet gekooid, deze dan wel weer.

Ik weet dat het niet 1 op 1 producten zijn, maar aangezien Vuurwerkmania en Rubro dicht aan elkaar zitten is wel/niet gekooid niet eens zo'n gekke vraag vind ik. Een kooi is (voor mij in ieder geval) een synoniem voor een goede burst. Als Rubro producten op de markt heeft weten te zetten zonder kooi met een burst gelijk aan die van een gekooide box is dat helemaal prima. Niets mis mee, fantastisch zelfs. Gaat de prijs van het product alleen maar van omlaag.

Het lijkt tegenwoordig wel alsof je niet meer mag vragen.

Fijne Feestdagen trouwens!

Jij ook fijne feestdagen!

Was absoluut niet persoonlijk aan jou gericht hoor, het valt me gewoon op. Als je dan in een ander topic de vraag ziet waar de kooi precies voor dient vermoed ik dat ik er niet heel veel langs zit.
Er word vaak ook zomaar wat geroepen wat meteen voor waarheid word aangenomen, je geeft inderdaad een mooi voorbeeld.

Ik denk dat het wel snor zit met deze en de flash of the Gods. Mocht dat niet zo zijn ga ik voor het eerst een verhaal halen. Van een box van bijna 200piek mag je toch best wat verwachten.

Ik denk dat het wel snor zit met deze en de flash of the Gods. Mocht dat niet zo zijn ga ik voor het eerst een verhaal halen. Van een box van bijna 200piek mag je toch best wat verwachten.

Dat is ook je goedrecht maar ik heb er nog steeds vertrouwen in dat het goed komt.Denk niet dat we onze conclusie kunnen trekken op 1 geschoten exemplaar.

Heb hem opgehaald wat een monster van een bak zeg!:angel:

Ik heb hem ook binnen, inderdaad een flinke bak! Bruto gewicht 26kg, netto 25kg aldus de verpakking. Ik heb hem zonder kooi meegekregen, jij toevallig wel met eigen ogen gezien of er een kooi om zat? Moet haast wel gezien 1kg verschil tussen bruto en netto gewicht... maar toch 😁

Ik heb er ook geen kooi bij gehad. Scheelt weer een hoop gehannes :p. Valt overigens wel mee hoe vochtig de box is. Maak me dus geen zorgen om de uitwerking

Zit er aan te denken om de viking van wolff er achter te knopen wat denken jullie goed plan?

Ik zou hem zo laten, vind hem wel lang genoeg duren en hij heeft al een finale cake. Anders heb je een crackling finale, weer een paar sier schoten en dan weer een crackling finale.

Back
Bovenaan