Some Like it Hot

WHOEHAHAHA DIE GAAT IIG NIET OMVALLEN.

Wat een gave pot is het toch. Is het al duidelijk waarom deze dit jaar niet uitgeleverd wordt?

Is echt niet normaal Hans, ik had het karton in mijn handen en denk klopt de karton inhoud wel.
Hij is 33cm in doorsnee ongeveer en 21cm hoog.

Wat een bakbeest en wat een spektakel. Timing was bij mij alleen wel een rommel. Hij ramde er heel snel alles uit. Denk vonkoverslag door de fontein. De fontein was nog niet eens goed op gang of hij begon al te rammen. Na alle salvo's begon de crackling fontein. Echt de hele straat vol met crackling! Ongelooflijk! Hoop dat hij volgend jaar toch weer terugkomt voor mij de cake van het jaar. Zou alleen nog mooier zijn als eerst de fontein afrond en dan de schoten de lucht in gaan in gematigd oplopend tempo.

Bij mij begonnen de schoten toen de crackling begon. Echt bizar zoveel crackling er uit die fontein komt. Hele straat was bezaaid ermee, heerlijk. En dan prachtige effecten in de lucht erbij in een mooi tempo! Echt de beste losse cake die ik heb afgestoken.

Wat een geweld deze bak zoveel dat hij zelfs omviel gelukkig pas bij het voorlaatste schot de fontijn was echt huge kwa crackling echt van genoten

Wat mij betreft een van de mooiste en meest bijzondere cakes op de NL markt. Het formaat is al bijzonder maar de uitwerking ook. Knetterharde crackling waarna de eerste schoten worden afgevuurd. Een van de grotere boeketten van de avond en alles in een lekker tempo.

Mijne was qua schiet tempo en effecten soortgelijk aan dit laatste filmpje, maar de crackling leek nog een stuk heftiger. En de schoten dus tijdens het eerste deel van de fontein en daarna pas de crackling. Wat zijn die boeketten met blauw en dikke goudn staarten toch mooi! Beetje Immortal Gold achting.

Zeker mijn nominatie voor cake van het jaar!

Back
Bovenaan