1.2" Big Box

Deze nu ook helaas... temptation is ook niet alles van afgekeurd begreep ik, er zijn er die wel uitgeleverd mogen worden...

Gabber, mensen roepen hier afkeur terwijl er niets naar buiten is nog.. en dan spreek je mij aan? hou op alsjeblieft. ga een ander lastig vallen
giphy.gif

Stop eens met paniek zaaien! Je negatieve posts beginnen erg vervelend te worden.

Oh ik wist niet dat een beetje pessimistisch zijn op dit forum niet toegestaan is? Je hoeft niet gelijk in te hakken op iemand die een beetje frustratie uit. Of krijg ik nu weer reacties dat het hier alleen zonneschijn en regenboog mag zijn?

Oh ik wist niet dat een beetje pessimistisch zijn op dit forum niet toegestaan is? Je hoeft niet gelijk in te hakken op iemand die een beetje frustratie uit. Of krijg ik nu weer reacties dat het hier alleen zonneschijn en regenboog mag zijn?

Nee hoor, we gaan gewoon lekker weer verder over de Big Box. Balen dat ook deze is afgekeurd zeg! Het wordt een steeds grotere puzzel voor Magnum zo. Ik hoop dat het ze lukt om nog goede vervangers te regelen. Succes Magnum!

En wel verdomme! Het is hier een en al fun en regenboog! Als je dat maar in je oren knoopt!

Goede informatiebron voor het ILT dit forum....met regelmatig niet zulke slimme reacties van forumleden.

Lijkt me redelijke logische eerste reactie.. Of het nu fijn is of niet, we balen hier allemaal van!

als je t verschil niet kent tussen een aanname/bedenking en realiteit is het slecht gesteld met je. en ILT is ook niet op hun achterste gevallen en hebben ons echt niet nodig

als je t verschil niet kent tussen een aanname/bedenking en realiteit is het slecht gesteld met je. en ILT is ook niet op hun achterste gevallen en hebben ons echt niet nodig

Ik bedoelde hem op jouw reactie, maar die is eraf gevallen zie ik..
Wat ik probeerde aan te geven is dat ik jouw reactie heel logisch vond.. Dat het balen is dat deze ook afgekeurd is en dat dit benoemen gewoon moet kunnen. Vond er weinig negatief aan.
Excuus als het anders overkwam :wink:

Back
Bovenaan