Big booster kan je nog proberen. Hoewel de chainreaction er best wel goed van af komtNet een mail ontvangen dat de 1.2 Big Box is afgekeurd, helaas... en ik in de plaats van de Chain Reaction 1000 shots 30mm kaliber krijg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Big booster kan je nog proberen. Hoewel de chainreaction er best wel goed van af komtNet een mail ontvangen dat de 1.2 Big Box is afgekeurd, helaas... en ik in de plaats van de Chain Reaction 1000 shots 30mm kaliber krijg.
Big box is niet afgekeurd, waarschijnlijk is de voorraad er door heen omdat iedereen big box krijgt als vervanger van Temptation willow
Helaas klopt het wel dat deze ook is afgekeurd![]()
Is wel afgekeurdBig box is niet afgekeurd, waarschijnlijk is de voorraad er door heen omdat iedereen big box krijgt als vervanger van Temptation willow
Stop eens met paniek zaaien! Je negatieve posts beginnen erg vervelend te worden.dan kun je verwachten dat big booster ook afkeur wordt
Stop eens met paniek zaaien! Je negatieve posts beginnen erg vervelend te worden.
Gabber, mensen roepen hier afkeur terwijl er niets naar buiten is nog.. en dan spreek je mij aan? hou op alsjeblieft. ga een ander lastig vallen
De Chain Reaction vind ik een prima alternatief![]()
Stop eens met paniek zaaien! Je negatieve posts beginnen erg vervelend te worden.
Oh ik wist niet dat een beetje pessimistisch zijn op dit forum niet toegestaan is? Je hoeft niet gelijk in te hakken op iemand die een beetje frustratie uit. Of krijg ik nu weer reacties dat het hier alleen zonneschijn en regenboog mag zijn?
Oh ik wist niet dat een beetje pessimistisch zijn op dit forum niet toegestaan is? Je hoeft niet gelijk in te hakken op iemand die een beetje frustratie uit. Of krijg ik nu weer reacties dat het hier alleen zonneschijn en regenboog mag zijn?
Lijkt me redelijke logische eerste reactie.. Of het nu fijn is of niet, we balen hier allemaal van!
GVD dat is ook weer enorm balen nu maar hopen op Big Booster. Big Box besteld bij Bredavuurwerk dus anders maar extra Transbomber meenemen of Ignite the Sky 2.0Helaas klopt het wel dat deze ook is afgekeurd![]()
als je t verschil niet kent tussen een aanname/bedenking en realiteit is het slecht gesteld met je. en ILT is ook niet op hun achterste gevallen en hebben ons echt niet nodig
Shit.. gegokt en verloren..Kom hem ook niet laten liggen voor die 99 euro. Zo juist besteld. Hopen idd dat hij uitgeleverd wordt.