1.2" Big Booster 100shots

Heb hem ook binnen bij deze ;), voor de lezers; zouden jullie dit ook bij andere cakes of compounds kunnen toevoegen. Dit zal ons wellicht kunnen helpen met vuurwerk uitzoeken volgend jaar :P

Met kooi: JA

Deze sunshine staat ook bij mij te shinen. Benieuwd of we hem dit jaar gaan schieten met de wind.

Prima bak, goede blinker/crackling tips. Jammer van de wind en lont 1 die niks deed :rolleyes: dus was wel even spannend om lont 2 vrij te maken.

De hele avond in dubio gezeten om deze te schieten of niet. Tot mijn grote verbazing kwam de buurman hier ineens om 12 uur mee naar buiten gelopen. Keuze snel gemaakt, meegekeken met hem en die van mezelf lekker jaartje laten staan hopen op betere wind toestanden.

Spreiding was ondanks de wind bizar breed. Burst hard. Top box.

Prima box, alleen de tweede cake had alleen maar flopper burst ontbrak leek het wel. Verder flinke boeketten. Zou hem niet nog een keer nemen dan liever de breakout.

Prima box, alleen de tweede cake had alleen maar flopper burst ontbrak leek het wel. Verder flinke boeketten. Zou hem niet nog een keer nemen dan liever de breakout.

Jammer dat jij toch die slechte sub batch hebt gehad zoals op de demo.
Hier ging die wel goed, en eerlijk gezegd (buiten de wind om) nog heel gelijk met de sample video ook.

Maar kan me enigzins wel voorstellen wat de reden afkeur is geweest

Mijn versie was gewoon keurig zoals het hoort.
Ondanks forse windkracht 5 een prima compound.
Hopelijk volgend jaar met weinig wind nog eens, dan oogt het nog wat mooier!

Filmpje;

Prima box als die het goed doet, 1 cake alleen maar ploffers helaas, maar zie dat ik niet de enige ben die daar last van had.

Echt een prima box en helemaal wat je van Broekhoff 30mm verwacht. Mooie grote boeketten en dikke burst, hield zich goed staande in de wind. Ik had geen last van een cake met ploffers.

Hier ook geen last van ploffers, maar dat doet wel echt afbreuk aan deze box zie ik wel op de films. Als die gaat zoals die moet, is die echt heerlijk. Volgens mij had deze box de grootste spreiding van de avond bij mij (en had een stuk of 10 compounds). Komt er volgend jaar voor een vergelijkbare prijs zeker weer, hoewel die ploffers me wel wat nerveus maken.

Ziet er inderdaad prima uit op de films - exclusief de ploppertjes uiteraard. Hier ervoor gekozen om hem te laten staan in verband met de verwachte wind. Volgend jaar dan maar!

Tot verbazing was deze kooiloos.
Terwijl bij de foto's van de 1.2 temptation willow vooraf wel degelijk een kooi te zien was.

Ondanks dat presteerde hij prima zelfs met windkracht 4.
De hoofdprijs misschien net iets te gek, maar met de magnum actie was hij zijn prijs kwaliteit zeker waard voor die €97,-

Back
Bovenaan