1.2" 100sh Extreme Fireworks Show Magnum Vuurwerk

Dit product is voor de Belgische markt geproduceerd, getuige het feit dat de oorspronkelijke bestemming Knalgoed te meer op de doos staat. Maar komt dit product ook standaard naar NL?

Top film ook weer, wat een gruwelijk dikke box is dit zeg.
Grote boeketten en in een rap tempo 100 schoten, heel gaaf.

Meer van dit soort blokken! De buurman schoot deze ook in de straat. Volgens mij met vonkoverslag met de laatste twee cakes. Bizar, wat een chaos in de straat. Overal vuurwerk, prachtig! Ben benieuwd of dit een blijvertje is in Nederland...

Wat een ongekend goede bak de Extreme fireworks show van Magnum! Zonder kooi, maar dat merk je totaal niet in de burst. Echt een knoepert, had hem eigenlijk te vroeg in de avond afgestoken. Is weinig wat deze kan overtreffen, balen dat ik de gok niet heb genomen en er twee had gehaald (was een vervanger bij breda vuurwerk).

Wat een ongekend goede bak de Extreme fireworks show van Magnum! Zonder kooi, maar dat merk je totaal niet in de burst. Echt een knoepert, had hem eigenlijk te vroeg in de avond afgestoken. Is weinig wat deze kan overtreffen, balen dat ik de gok niet heb genomen en er twee had gehaald (was een vervanger bij breda vuurwerk).

Helemaal eens met je omschrijving!! Helaas vergeten te filmen maar wat waren we onder de indruk van deze doos, mocht het lukken dan staat deze er volgend jaar weer zonder enige vorm van twijfel!!

Qua NEM niet weer zelfde trucjes wat ze gedaan hebben met de transbomber van België? Deze ook weer net onder 1kg. Uitwerking laat toch wel wat anders zien.

Dit zou nog wel eens de toekomstige topper van het jaar kunnen worden als deze breed verkocht gaat worden. Hij staat bij mij in ieder geval hoog op het lijstje.

Zojuist eentje besteld! €109 vind ik een hele mooie prijs voor wat ik gezien heb op de video’s! Kan zomaar de topper van 24 woorden voor mij!

Back
Bovenaan