1.2" 100sh Extreme Fireworks Show Magnum Vuurwerk

Deze was echt fantastisch, presteerde echt top! Ging richting prof wel, dikke burst en lekkere effecten die goed bleven hangen ondanks de wind. Zonder kooi geleverd haha.

Allemachtig wat was dit een box!! Wauw knalde alles eruit zowel buitenlands als de toppers van NL!
En zonder kooi hoe dan echt grandioos

Inderdaad zeer tevreden over deze box, tempo goed, burst goed, finale uitstekend. Perfect! Komend jaar maar weer aanschaffen.

Hopen dat meer winkels deze standaard in het assortiment gaan nemen, gruwelijk was die

IK hoop vooral dat deze gewoon vervanger blijft. En dat er verder niet teveel woorden aan vuil meer worde gemaakt....

Haha wat een bak ik dit dan weer zeg, niet te geloven wat Magnum een toppers op de markt heeft gebracht. Dit is het vuurwerk wat je wil, grote en sierlijke effecten maar ook nog eens wat chaos, heerlijke doos dit zeg.

Hele dikke box dit op film inderdaad. Lekkere variatie ook in de box, harde burst, grote effecten. Ongekend wat Broekhoff dit jaar allemaal op de markt brengt. Echt top.

Dit ziet er inderdaad ook weer uit als een parel van Magnum. Elk product dat ik van hen had (evenals China Red overigens) was geweldig. Voor mij de twee beste importeurs op dit moment.

Back
Bovenaan